Gå til innhold

Milviz Boeing 737-200c Braathens


Anbefalte innlegg

Et fly jeg har vokst opp med, og endelig sitter jeg i forsetet. Flyr fint denne, var veldig stabil approach ENLI, hvor den har vært i real-life rute en periode. Det er opsjon til combi, FMC, og tilmed en combi cargoluke man kan åpne. Det medfølger også "gravel kit" - og da gjetter jeg det er mulighet for en Busy Bee repaint. Legg også merke til jeg har besøk av 330 skvadron på Lista. ;)

Mvh - A.Thomsen - Milviz Fanboy

EDIT: Utgåtte bilder fjernet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne maskinen bedre og bedre. Dokumentasjon som følger med er minst på nivå med "de der andre". Har sittet en stund og prøvd å retracte gravel kit'et på nesehjulet, men ennå ikke fått det til. Det ordner seg nok etterhvert. Ellers er jo paintjobben førsteklasses, og kontoret meget realistisk, og en smule slitt. Ikke en eneste MFD å se, kun runde glass jeg kan kakke i stykker med fingertuppene (har faktisk prestert slikt på jobb, hysj...hehe).

Vedlegger et bilde fra kontoret. Fra en noe stresset landing Gardermoen, da jeg ikke er helt fortrolig med betjening ennå, men touchdown ble jo silkemyk. Det jeg liker med denne cocpit'en er at tallene er lesbare uten at jeg må hive på meg lesebriller eller zoome inn. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine shots. Har selv denne, men lenge siden jeg har hatt den installert. Fin modell, men synes den hadde litt bugs og dårlig flight model. Bla. knapper som lager lyd selv om de ikke togles, flyet nærmest kaster seg til siden etterhvert som jeg skur på hdg og urealistisk høy fpm selv ved idle thrust ( flyet skyter i vei som en rakett). Men kanskje det var noe galt med og på tide med et nytt forsøk?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lyden i cockpit på denna gamle klasikern er en fryd. Mye meir heimkoslig enn all verdas pemmer, demmer og gegger.
Minnes jeg likte godt en jeg hadde både i FS9 og FSX, men husker ikke hvem som hadde laget den. Var 737-200 og om jeg husker rett 300 og 400

Lurer på om vi konverterte den til FSX sjølve i og med de ikke laga den lengre på den tida. Noen som husker produsenten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 22.04, Jan Tore Pettersen skrev:

Hadde Tinmouse 737-200 i FS9.Var det den?

Nei det var en payware. faktisk en av de første flya jeg kjøpte meg. Såpass tidlig i leiken att den blei liggende ei stund i og med jeg ikke hadde så mye peiling den gangen. Å før jeg fant flightsim.no til og med. Trudde den var i FS9 mappa i backup disken min men fant den ikke der. Har FSX backup på en anna disk så mulig jeg har blanda mapper når jeg jeg rydda sist. Ska sjå om jeg finner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...