Geir Teigo Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 På tide å rydde i rotekassa! Jeg har en pc jeg kjører tre gamle PCI-E kort i, men nå har mitt siste reservekort tatt kvelden foe godt. Har noen kort ala Nvidia GT7600 og deromkring liggende å samle støv, så kan jeg ha god bruk for det. Kan også bruke ati radeon kort. Tar gjerne med de s-video til composit kablene som pleide å høre med. Ideellt har kortene vga+dvi+S-video utganger. GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 10. februar 2015 Send meg en pm så jeg husker å sjekke når jeg er på hjemmebane igjen sitter på Aksdal på vei til Bergen så blir tidligst i morgen aften jeg får sjekket sent fra min samsung galaxi 10.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 11. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 11. februar 2015 Må du ha et kraftig eldre skjermkort, eller går det med et midrange eldre kort? Tror jeg har et 4500 serie radeon kort et sted hvis det frister? Skal sjekke senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 DE trenger ikke å være særlig kraftig. Jeg benytter disse til å kjøre paneler i cockpit, og det er begrenser hva som trengs av kraft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 11. februar 2015 Har et GTX 470 kort liggende med diverse tilbehør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Hei Robert. Dette kortet blir nok for stort for maskin og også behov strengt tatt. Maskinen har tre grafikkort og det er trangt om plassen. Ellers tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 12. februar 2015 Det var dessverre et AGP grafikkkort det jeg har liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg har et XFX GeForce 8800GT liggende en plass som jeg ikke bruker, 256mb RAM, dersom dette kan være av interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Hei Åge Hadde et slikt en gang, men tror det er litt for stort for kabinettet. Takk for bidrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Kan nok stemme at 8800gt er noe lengre enn 7600, ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg har et GTX 580 liggende som jeg muligens kan kvitte meg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 ATI Radeon 5770HD 4GB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. mars 2015 Premium Medlem Del Skrevet 1. mars 2015 Rydder litt i et skap med div el.data parabol Fant et Gainward Geforce 4 MX 440 kort gratis kun frakt hvis du vil ha det Bruker lite plass i cabinettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Fint:) har glemt meg litt her og skal google kortene GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.