Tom Knudsen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Tok en liten test i mørket med HDR for å sjekke frames, virker som disse flyplassene går greit. Merket ingen særlig reduksjon. Frames varierte mellom 60 og 80 hele veien. Tromsø en mørk overskyet kveld Molde en mørk kveld Haugesund en mørk kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hmmm,hadde vært morro å testa xplane på maskin,men tre simulatorer blir vel litt luksus Flotte shots.Likte rwy lysene veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg har alle 3 installert, ingen problem det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 15. februar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 15. februar 2015 Har man plass nok så er ikke dette noe problem. Jeg har selv FSX,P3D.V.2 og X-Plane 10 på samme maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hmmm,hadde vært morro å testa xplane på maskin,men tre simulatorer blir vel litt luksus Tre er da ingenting, etter å ha ryddet litt har jeg nå fem simulatorer installert (DCS, BMS, P3D, IL-2: BoS og Rise of Flight) 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Trenger bare en jeg : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Her går det faktisk i FSX (ryker ut når PMDG 737 slippes til P3D), P3Dv2.5, X-plane og DCS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Har ikke brukt DCS nok til å si jeg bruker den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.