Gå til innhold

Flightsimulator X gold edition ø.k


John Bugten

Anbefalte innlegg

Det tynnes ut. Nå har du jo Steam Edition tilgjengelig: http://store.steampowered.com/app/314160/

Det er akkurat det samme, bare i nedlastbart format. Vær obs, dog, sjekk at de add-ons som er relevant for deg faktisk er kompatibelt, fordi Dovetail Games som gir ut denne versjonen har gjort et par minimalistiske endringer av registerinstruksjoner og mappevalg, som gjør at noen installasjonsfiler og/eller installerte add-ons får litt hikke. Her er Google din venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager litt sent svar, men ja mulig jeg prøver meg på denne versjonen. Eneste bekymringen er som du nevner kompabilitet med addons. Jeg får google litt rundt først, eller kanskje du har en tråd å linke til som omfatter ulike erfaringer med steam versjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg har vurdert det, men har vært litt avventende da jeg ikke kjenner den versjonen i det hele tatt. Har prøvd å lese litt om den og sett litt på innstallasjonsrekkefølge rundt addons etc...  Men har ikke funnet en veiledning/forklaring/oversikt enda som har virket så "idiotsikker" at hele installasjonen gir følelsen av å gå smertefritt. Eller er det rett og slett bare tut og kjør som med FSX? Finnes det kanskje en tråd som omtaler overgangen grundig, og som tar for seg hvilke addons man bør ha  samt en nøye veiledning av hvordan det utføres?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tja skal man våge seg ut på det da  :) Er jo fler og fler som kaster seg ut i det. Og kjenner jeg forumet rett er det ikke mangel på ressurser og kunnskap her inne om man skulle trenge litt assistanse på veien.

 

Da er det p3d v2 academic som gjelder for oss "vanlige" brukere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Gb på kortet. Tenkte en liten stund på å bytte det ut i et 980 kort, men tror jeg venter til neste korsvei. 980ti er vel ikke langt unna, samt minimalt hva jeg tjener på det sett opp mot hvor mye jeg kan klokke MSI kortet. Får jo 10489 med litt klokking i firestrike 3Dmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...