Gå til innhold

Jeg gir opp model matching. What to do?


Brynjar Mauseth

Anbefalte innlegg

Uansett hva jeg gjør får jeg ingen teksturer på andre fly mens jeg er tilkoblet Vatsim, dvs alle fly er helt hvit. Jeg har lastet ned en stor IVAO pakke som funket av en eller annen grunn før, men nå har noe slått tilbake på meg. Har fulgt trinnene i manualen til vPilot, men til ingen nytte. Jeg skjønner jeg må ha en pakke med teksturer som Vpilot oppfatter, men IVAO pakken skal vel holde?

 

I tillegg ser jeg bare fly om natten, ikke om dagen. Kan noen fortelle meg trinnvis hvordan jeg skal få dette til å fungere?

Bruker forresten DX10. Kan det forårsake noen problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi Brynjar! I almost gave up on vpilot as well - hearing that constant beep because the model matching failed drove me insane. This tool did it all for me - I downloaded all WOAI packs I needed, and for 3 months only one obscure paint have not been matched, leading to a white aircraft. Highly recommended..  http://www.lekseecon.nl/VMRGenerator.html

OH, and I'm using p3d,so I cannot comment on the dx10 issue, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt som å følge denne filmen. Verken mer eller mindre!

 

 

Har fulgt den til punkt å prikke  :)

 

Det at du ikke ser fly om dagen tror jeg kommer av "Aircraft cast shadows on itself" i FSX settings. Prøv å skru av denne. Hvis ikke det hjelper er det nok DX10 som må disables. DX10 kan også være grunnen til at du bare ser hvite fly.

 

Ja har vel konkludert nå at det må være en DX10 issue. På noen flyplasser ser jeg alle fly om dagen med korrekt paints, dvs ingen er hvit. Men så snart det blir mørkt blir alle fly hvite igjen??! Og av en eller annen grunn ser jeg ingen fly på Aerosofts Heathrow X på dagtid. Men om natten kommer flyene tilbake, dog kun i hvit farge.

 

Jeg må teste litt med Scenery Fixern å dra litt rundt på legacy slidern å se hva som skjer tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...