Gå til innhold

Aerosoft F14 & TacPack = God Helg.


Anbefalte innlegg

Måtte jo bare installere denne grom jageren i FSX for å prøve ut hvordan den er med TacPack.

Har såvidt begynt å prøve å feile her men regner med det er flere som kanskje har noen erfaringer å dele med denne kombinasjonen?

 

 

Nnej03j.jpg

 

 

På første tur var det litt Sidewinder moro for deretter å slippe ett par MK82 på tilfeldig utvalgte mål.

 

 

bP8r7jG.jpg

 

 

En Phoenix får seg en luftetur her.

 

 

Helt noe annet enn Superbuggen så det må nok studeres litt her før man blinker inn det man ønsker, men moro er det.

Gir ett bredere spekter med det samme man kan bøømbe og rakketere litt.

Fryktelig synd at TacPacken ikke fungerer med Prepar3D Academic.

 

 

Flere som pusler litt med dette eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer det, Starfighteren har jeg helt glemt.

Grunnen er at jeg aldri har fått den til å fungere i P3, må nok få ut fingeren og bestille en ny nøkkel nå som simmen fungerer prikkfritt.

 

 

Hvis man har en Commercial license til P3v2 så kan man få TacPack av en eller annen grunn, så den funker nok men det er vel ett eller annet Eula tull tenker jeg.

Advokatene må jo ha noe å gjøre de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jepp, mye rart med den "Eulaen",  men de fleste utviklerne er på vei mot P3D2 .  RealAir bl.a. har en splitter ny Turbine Duke klar for P3D2  ;) !

 

Starfightern fra SkunkWorks fungerer bedre enn noen gang,  men jeg har ikke benyttet meg av deres våpenpakke.  Er ikke så imponert over våpenbruken i FS,  (med mindre man gidder å sette seg grundig inn i DCS ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så imponert over våpenbruken i FS,  (med mindre man gidder å sette seg grundig inn i DCS ).
Og ved en tilfeldighet ser det ut til at det er nettopp en Tomcat som er Leatherneck Sims (de som utviklet DCS MiG-21) sitt neste prosjekt, så da blir det forhåpentligvis snart mulig å simulere realistisk våpenbruk i en Tomcat  8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...