Gå til innhold

AS Night Environment


Anbefalte innlegg

Etter å ha sett Benjamin sine fine bilder av Night Environment, bestemte jeg meg for å kjøpe dette.

Dessverre ble dette noe overkill for meg. Mye ser fint ut, mens andre ting er rene nyttårsaften. Og dessverre, så følger ikke lysene broene heller - de detter simpelthen i sjøen. Det er også mye hvitt lys i dette som virker litt fremmed på meg...

Det store spørsmålet er da: Er det noen som kjenner til tweaks av dette?. Kan vel si såpass at AS Night Environment ligger øverst i scenerybiblioteket hos meg. Kanskje skulle det ha vært plassert lengre nede?...

 

Her er noen bilder slik jeg opplever Bergensområdet.

 

lys1.jpg

 

lys3.jpg

 

Og slik ser det ut uten Aeorosoft sitt addon:

lys2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen. Jeg skal prøve meg litt frem. det som jeg i allefall ønsker litt mindre av, er det kraftige hvite lyset som er smurt ut over alt. Nå skal det i sannhetens navn sies at bildene er tatt med full vinter og snødekke på bakken. Registrerte at Benjamin ikke hadde så fremtredende hvitt lys, og ser også at han kjører en annen årstid (i den grad dette spiller noen rolle). Håper også at vi en gang kan få korrigert for broene.

 

Men julestemning er det jo, så da gjenstår det bare å ønske alle sammen en riktig God Jul!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de har hentet inspirasjon fra fotografier. Her er en link til søket "Bergen by night", og bildene er nok typiske for nattlige bilder av byer over hele verden. Mange av disse bildene står i stil med bildene dine Gunnar, og de er nok photoshoppet, filtrert og striglet for salgsvennlige hensyn.

 

https://www.google.no/search?q=bergen+by+night&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ZMeZVN6gNsKuygPDtoKgDQ&ved=0CB4QsAQ&biw=1745&bih=861

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...