Gå til innhold

Årets Julegave til alle på forumet.


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Etter modent overvegende har jag kommit til konklusionen at jeg har postet mitt siste innlegg på forumet. Jeg blir så sliten av att folk skal gå etter strupen min så fort jeg sier noe. Nå gidder jeg ikke lengre och ber å få takke mine venner på forumet for mange mange år av triveligt samvær.  :( :-\

 

Ha det godt.

 

Det er ikke noen vits i å kommentere dette innlegg, da jag IKKE kommer å lese forumet mer og selvfølgelig heller ikke kommer å poste noen kommentarer i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe av det dummeste jeg noensinne har lest. FlightSim har ett av de trivligste og hyggeligste communities på hele nettet, og det består stort sett av voksne folk. Man må kunne uttrykke forskjellige meninger (det er hele vitsen med ett forum..) uten at dette tas personlig eller at man føler behovet for å slutte. Mange nettsamfunn er (desverre) mye værre enn flightsim.no og jeg tror ingen av de du har vært i kontakt med har ment å "gå i strupen" på deg eller lignende. De bare uttrykte en forskjellig mening eller kom med en klarifikasjon.

 

Det er synd at samfunnet mister gamle og gode medlemmer som enda har erfaringer å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, her var det mange fjær og høns. Hvis JJJ ønsker å forlate forumet, så kanskje han SYNES han har grunn til det. Og det bør vi respektere og det må ikke nødvendigvis avstedkomme syrlige bemerkninger, synes jeg. Synd dette JJJ, for du har da vitterlig bidratt. Vi har hatt våre diskusjoner, men det mener jeg har gått på sak og ikke på person. Kanskje kommer du tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...