Jack J Jackson Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Etter modent overvegende har jag kommit til konklusionen at jeg har postet mitt siste innlegg på forumet. Jeg blir så sliten av att folk skal gå etter strupen min så fort jeg sier noe. Nå gidder jeg ikke lengre och ber å få takke mine venner på forumet for mange mange år av triveligt samvær. :-\ Ha det godt. Det er ikke noen vits i å kommentere dette innlegg, da jag IKKE kommer å lese forumet mer og selvfølgelig heller ikke kommer å poste noen kommentarer i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 OK, det er notert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Ingebrigtsen Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Dette må være noe av det dummeste jeg noensinne har lest. FlightSim har ett av de trivligste og hyggeligste communities på hele nettet, og det består stort sett av voksne folk. Man må kunne uttrykke forskjellige meninger (det er hele vitsen med ett forum..) uten at dette tas personlig eller at man føler behovet for å slutte. Mange nettsamfunn er (desverre) mye værre enn flightsim.no og jeg tror ingen av de du har vært i kontakt med har ment å "gå i strupen" på deg eller lignende. De bare uttrykte en forskjellig mening eller kom med en klarifikasjon. Det er synd at samfunnet mister gamle og gode medlemmer som enda har erfaringer å komme med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 20. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 20. desember 2014 Jack, come back! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Særlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Beklager, men innlegget er på grensen til barnslig, og mer likt et rop om oppmerksomhet enn noe annet. Regel nummer 1 på hvilket som helst forum, online eller offline: Folk kommer til å være uenige med deg, og ikke alle klarer å være saklige til enhver tid. Om en ikke klarer å takle det....vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Du klarer virkelig å gjøre ei fjær til 10 høns, Jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Alle kan vel trenge en pause i ny og ne, men det er dumt å brenne alle broer den dagen man er mest "nedfor". Ser du er online i skrivende stund, og det er ikke rart. Mye å følge med på for tiden. God jul og slapp av. Vi hørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Ja ja, her var det mange fjær og høns. Hvis JJJ ønsker å forlate forumet, så kanskje han SYNES han har grunn til det. Og det bør vi respektere og det må ikke nødvendigvis avstedkomme syrlige bemerkninger, synes jeg. Synd dette JJJ, for du har da vitterlig bidratt. Vi har hatt våre diskusjoner, men det mener jeg har gått på sak og ikke på person. Kanskje kommer du tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Diskusjonen hopper jeg glatt over. God jul, Jack. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 God Jul sier jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 21. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. desember 2014 Ja, hiver meg på. God jul Jack! Skjønner godt at du blir litt grinete der nede i Spania i den forferdelige varmen. Du savner nok en skikkelig vinterstorm og mørketid for å få skikkelig julesteming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 .... og ikke minst jeg, Jack, som er kvart svensk. Ser svært gjerne at du snart er tilbake på Flightsim.no. Ønsker deg God Jul RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 God jul,Jack. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Slenger meg på jeg også, riktig god jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2014 God Jul JJJ så ses vi på nyåret igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Javel. Julegaver liker vel de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.