Benjamin Hennes Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Et enkelt stemningsbilde fra Molde jeg tok i går kveld Dette er da FSX med FTX Norge, AoN, REX samt Night Environment Norway fra Aerosoft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg liker å se bilder av Molde, Benjamin. Jeg har tatt av og landet der, mens Braathens var på sitt "tøffeste". Med andre ord, de satte 737'en så hardt ned på runway at det kjentes som understellet skulle komme opp i kaffekoppen. Senere fløy jeg med WIF derfra, over de forbaska romsdalsfjellene, og jeg hater turbulens! : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jepp, Molde blir definitivt neste destinasjon i simmen. For et bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Herlig flyplass, og interessante approacher fra sør. Snike seg inn bak Vestnes, 180 grader turn, lande. Approach øst er også spennende. Offset ILS. Piloten MÅ ta siste svingen manuelt. Glem autolanding. Det samme gjelder for ENBO øst, og for gamle Fornebu: A la Kai Tak må man ha hendene på rattet. Offset ILS er jo sånn. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2014 Nydelig bilde Benny, premiestemning !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Molde er uten tvil en plass som er verdt å besøke i simmen. FTXN setter et litt ekstra preg overalt og det er interessant å se hva forskjellene er fra alt det vi hadde før Takk skal du ha, Ernie. Har endelig fått lagt inn TS3 igjen så kanskje vi snakkes der en dag? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nørregaard Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Flot billede Det er en nødvendighed at lande hårdt i Molde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Dette så meget bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvilket av addonsa gir så fin gatebelysning? Ser veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Det er vel en kombinasjon av FTX sine lys og Night Environment Norway fra Aerosoft. Det er nok sistnevnte du tenker på. Den dekker utrolig godt og ser veldig bra ut, selv fra avstand http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=article_detail&s_supplier_aid=13212&s_design=DEFAULT&shopfilter_category=Flight%20Simulation&s_language=english Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Lislebø Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fungerer Ftx Norway og NE bra sammen? Lurte på å kjøpe det selv, men er usikker på om de går i beina på hverandre? Ser bra ut! Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Ja, det vil jeg si selv med Vector Road Lights aktivert i FTX Central. Har de vanligvis skrudd de av i Central, men hender at jeg kjører både det og NE sammen, og det fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kanskje jeg skal gi Night Environment et forsøk. Savner opplyste byer, men jeg svinser jo stort sett rundt på 30.000 fot, så det skal litt til for å gi meg det jeg ønsker. Blir lange avstander som du sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Det var et flott bilde, Benjamin. Ja, så flott at du fikk meg til å dra kortet for å få installert NE sammen med FTXN. Resultatet ble skikkelig bra. Takk for tipset RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Tror ikke du vil angre på den, Geir. Opplever faktisk å se disse lysene på grei avstand når jeg ligger på marsjhøyden til tider. Hyggelig å høre at jeg fikk deg til å dra kortet ;D Som skrevet så er det nok ingen bomkjøp, og det var godt å høre at resultatet ble bra for deg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 La inn FTXN + Night Env. Nor i går og tok meg en tur langs kysten i nattemørke og må si jeg likte det jeg så. Fint varmt lys fra byer og tettsteder på en måte jeg aldri har sett før. Angrer ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Dette er vel fra Prepar3D? Opplever at lysene ser litt grøtete ut på avstand i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Lislebø Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg kjøpte og testet NE i P3D 2.4. Fungerer supert. har noen bilder, men får ikke lastet opp her direkte ser jeg. Sammen med FTX Norway, Rex og Active Sky next så har aldri flightsim vært bedre for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 22. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2014 Da her jeg også latt meg friste, til tross for at jeg har økende skepsis til kvaliteten i Aerosoft sine produkter. Men Twin Otteren er jo fin fin, så jeg tar en råsjangs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Godt å høre at jeg ikke sendte deg til et bomkjøp, GT Bildet er tatt i FSX, Brynjar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Godt å høre at jeg ikke sendte deg til et bomkjøp, GT Bildet er tatt i FSX, Brynjar. Ja ser du skrev det nå. Kanskje bare jeg som har grøtkvalitet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Ekedal Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg oppdaget tilfeldigvis at jeg hadde et bilde fra nesten samme posisjon på telefonen min :-) (Beklager den dårlige kvaliteten ) Fra innflygningen en kveld fra Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Ser veldig bra ut Benjamin. Har selv kjøpt AS sin Night Environment Norway. Synes at denne ble i overkant for mye "juletre" for meg. Den følger ikke broene (går rett i sjøen), og stjeler endel FPS. Night Environment kunne vært bra dersom man kan stille inn hvor mye lys man ønsker. Jeg ser at det er inaktive nivåer i Scenery Library (nivå 3 ser ut til å være default). Vil det påvirke mengden med lys å benytte et av de lavere nivåene? Slik Night Environment fremkommer på bildet ditt Benjamin, virker det veldig bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.