Gå til innhold

Klarert til A9 og FTX Norge


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har skaffet meg FTXN og det er i bruk her, men det sees ikke så mye av det

på det første bildet i denne tråden. Som overskriften sier er vi her klarert til A9 på Flesland for en tur til Gatwick.

Hiver inn et par under av en innflygning til Ålesund jeg hadde

i går kveld med en buss fra SAS som kom inn fra Gardermoen. ;) Merker godt at

vi har vært bortskjemt med alt som har vært tilgjengelig for Norge fra før. Det var forskjell, men forstår

godt at folk som ikke har hatt noe fra Norge før er "blown away" av den nye regionen :)

XN9a9QN.jpg

 

L5Dq27v.jpg

 

dfCGzjg.jpg

 

Så et siste bilde jeg synes det var en god stemning i fra Ålesund (med FTXN og NE Norway) :)

T8S1OkE.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, FTXN har virkelig tatt Norge steget høyere enn alle freewarepakkene, men det er absolutt

ingen tvil at vi har vært bortskjemt med alt som har blitt laget til oss her i landet. Hadde ikke samme reaksjonen her som jeg hadde for eksempel med FTX England hvor "alt" var nytt for meg. For vår egen region føler jeg det som en forbedring av alle forbedringene vi har hatt fra før. Føler nesten at det vi føler nå er det samme som mange gjorde når England kom (lokalkjente som vi er nå) :)

 

Ålesund ser veldig bra ut, ingen tvil om det. Synes også Oslo ser bra ut i forhold til hva som ble vist av ORBX på forhånd. Merker forøvrig at min FSX ikke liker FTXN så godt. Lastingen av landskapet går sånn halvveis tregt når jeg har FTXN aktivt, men siden jeg kun kommer til å benytte meg av FTXN på små koseturer som på siste bildet, så gjør det egentlig ikke så mye for min del egentlig. Og derfor er det veldig greit å ha to forskjellige scenery.cfg og rullere mellom for forskjellige situasjoner. Høyt eller lavt, slow or fast, alltid greit med valgmuligheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Oslo, så la jeg kjapt merke til at Nordmarka og Østmarka var for nakne. Så da har jeg kapitulert med tanke på NSX III Woods, og kan ikke fly uten. Oslo er "spot on" med NSX trærne. Men jeg tror (synsing) at NSX Woods har litt vel mye mørk "skogbunn". Ved Kjevik for eksempel, bør skogbunnen mange steder ha rødlig fjell mikset inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...