Gå til innhold

FSX til Steam


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Who cares om FSX kommer til steam nå! FSX er utgammel, og dovetail games er ikke akkurat kjent for å lage veldig bra simmer! Dessuten tenker de å lage masse DLCs som de kan melke kundene på. Nei takk, vi har da tilleggspakker for de som vil fra rex, orbx, f1 osv, hva i alle skal man med dårlige tilleggspakker fra dovetail??

 

http://www.gamer.no/artikler/flight-simulator-x-gar-inn-for-landing-pa-steam/166200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele spillbransjen holder på å kjøre seg ned i grava med DLC, logins og så videre. Jeg har ikke kjøpt PC spill på mange år, selv om mange av titlene frister. Det "nyeste" jeg har er Mass Effect 1. Og selv den er jeg ikke eier av etter noen reinstalls. Og må derfor finne andre metoder hver gang jeg må reinstallere. Spillbransjen, med EA i spissen, er så motbydelige som det går an å bli.

 

Det hjelper helle ikke at i ME1 skal man tvinges gjennom filmsekvensene en million ganger, om og om igjen. I ME2 satte man tidsbegrensninger på ting. Det var da DVD'en havnet i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja, de har mistet en gamer her i gården også. Har ikke kjøpt et spill siden GTA Vice City. Orker ikke å kjøpe halvferdige spill som er full av bugs, kopibeskyttelser og stadige "krav" om å kjøpe tilleggspakker og oppgraderinger. Da blir det sjakk og bridge på iPad istedenfor. Ikke så spennende, men grei tidtrøyte når behovet melder seg. Gode gamle Civilization er jo også noe jeg returnerer til når nettene blir lange og kulda setter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør man et par smarte google søk, finner man lister over spill som ikke er avhengige av at man skal melde seg inn i en religion osv, og som kan spilles offline. Civilization er vel et av de? Jeg skal bestille Thrustmaster Warthog i dag (fordi Saitek X-52 såkalt "Pro" har de dårligste elektriske forbindelser universet kan tilby ;D), så kanskje jeg rasker med meg et spill også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut så at her melker man kua til den er helt tom. Ser ikke helt vitsen i å legge FSX ut på steam. da flerer og flere nå går bort i fra fsx og over til P3Dv2 og X-Plane.

 

var da svært nye spill dere snakker om, Jeg sitter enda på Transport Tycoon deluxe, dog på freeware versjonene til OpenTTD, men underholdning til langt ut i di små nattetimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja, gjør man et par smarte google søk, finner man lister over spill som ikke er avhengige av at man skal melde seg inn i en religion osv, og som kan spilles offline. Civilization er vel et av de? Jeg skal bestille Thrustmaster Warthog i dag (fordi Saitek X-52 såkalt "Pro" har de dårligste elektriske forbindelser universet kan tilby ;D), så kanskje jeg rasker med meg et spill også.

 

Civilization er så gammelt at jeg må bruke MD DOS-emulator :)

 

Saitek er elendig kvalitet. Har byttet både Yoke, TQ, TPM og Radio Panel. Sist jeg bestilte Saitek produkt kjøpte jeg liksågodt to, for å ha en i reserve. Desverre så har de ingen konkurrenter som kan tilby de samme produktene uten at man må opp 10-gangen i pris. Brukte CH før, men de er så dårlig designet og stygge at de ble gitt bort i gave. De har dessuten ingen cockpitmoduler som radio, autopilot osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ser ut så at her melker man kua til den er helt tom. Ser ikke helt vitsen i å legge FSX ut på steam. da flerer og flere nå går bort i fra fsx og over til P3Dv2 og X-Plane.

 

var da svært nye spill dere snakker om, Jeg sitter enda på Transport Tycoon deluxe, dog på freeware versjonene til OpenTTD, men underholdning til langt ut i di små nattetimer.

 

Oj. Transport Tycoon er en gammel favoritt (sammen med Railroad Tycoon). Den freeware versjoinen må jeg sjekke ut. Har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saitek er elendig kvalitet. Har byttet både Yoke, TQ, TPM og Radio Panel. Sist jeg bestilte Saitek produkt kjøpte jeg liksågodt to, for å ha en i reserve. Desverre så har de ingen konkurrenter som kan tilby de samme produktene uten at man må opp 10-gangen i pris. Brukte CH før, men de er så dårlig designet og stygge at de ble gitt bort i gave. De har dessuten ingen cockpitmoduler som radio, autopilot osv.

 

Jeg vil bare støtte denne uttalelsen. Jeg har sagt dette i mange fora, i over 10 år. Både CH og Saitek har et elektro opplegg som får meg som elektriker til å banne/gråte rett som det er.

 

Unngå også Roccat mus om dere har råd. I går kastet jeg to stk. Begge hadde problemer med lim som begynte å tyte ut. Nå sitter jeg her og gleder meg over en Razer DeathAdder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så unngår jeg etterhvert alt der Asia har hatt en finger med i spillet. Det gjelder også for HiFi, TV og Blu-Ray spillere. Orker ikke mer av "nykkene" til oppskrytte Samsung, for eksempel. Japan er et unntak, og derfra har jeg Sony flatskjerm og JR helikopter. Kvalitet over gjennomsnittet begge deler, og det bare funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...