Gå til innhold

Så enkelt snek deg seg inn på rullebanen?


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Kan noen være så snill å gi disse folka en real omgang juling, betaler gladelig...Ikke hør på meg, men for noen tosker

dette her er. Her skal disse tullingene altså bidra til at flyplass sikkerheten blir anda værre, er vi heldige nok blir

vi nødt til å ha teleskop for å se flyplassen i det hele tatt, nei sånt irriterer meg noe så grenseløst.

 

Nå er ikke sikkerheten sikkert så strengt i Russland, men likevel er flyplass flyplass liksom.

Det som forundrer meg er hvorfor i alle dager har dem på seg refleksvest når det skal snike seg inn?

 

JmLS7KT_NT4.jpg

 

http://www.side3.no/sa-enkelt-snek-de-seg-ut-pa-rullebanen/8515926.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett er de utifra det jeg har opplevd strenge på sikkerheten, særlig ved større passer som her i St.Petersburg. Hvis du ikke vil bli fersket er refleksvestene de har på noe av de smarteste du kan gjøre siden alle vil gå utifra at du jobber der.

Når det er sagt er det ikke unten grunn at det blir gjort en ekstra sikkerhetssjekk av flyet i bla. Russland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja, det er trist. Sikkerhetshysteriet ødelegger stadig mer for oss entusiaster.

 

Når det er sagt så hadde det ikke kostet så mange kroner for flyplassene å lage en liten utsiktsplatform for spottere og andre interesserte. Det har de klart fint flere andre steder, som f.eks. i Manchester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...