Torgeir Haugstad Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei. Holder på å forberede første tur på vatsim. Har studert approach charts til gardermoen i dag. Jeg bruker x-plane og har lastet ned airac 1412 fra navigraph. I denne finnes for eksemppel ikke star adop1l, men kun adop2l som bruker helt andre waypoints. Dette er gjennomgående på alle stars til gardermoen. Ser for meg at det kan bli problematisk i komunikasjon med atc. Noen som har vært borti tilsvarende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir Haugstad Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Admin - denne tråden kan slettes, min feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. november 2014 Premium Medlem Del Skrevet 24. november 2014 Kan du gå inn i din profil og endre visningsnavnet til ditt riktige navn Fornavn og Etternavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir Haugstad Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Sånn. Tråden kan slettes. Feilen var at kartene jeg så på var fra 2011. Hjalp å se på oppdarte kart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.