Gå til innhold

Litt kjedelig autopilot flyging


Anbefalte innlegg

Ser at man ønsker flere sreenshots her på forumet, så beklageligvis må jeg vise mine kjedelige bilder, der autopiloten er det eneste stikkordet. Heldigvis er det flere her inne som enda holder sterkt rundt sine eldre kvinner som står og IKKE støver bort i en hangar, og lar dem være der de hører hjemme. Nemlig over skyene! Jeg for min del holder meg forsåvidt over skyene også, men i form av doninger som ikke kan ta loop eller andre manøvrere som ville fått pulsen til luftfarttilsynet til å pumpe i takt med en motor fra en gammel warbird.

 

Men fra vås til mer vås. Vist dere ikke har forstått det enda, så kommer det nå noen bilder av en 737 som jeg har flydd litt omkring med i det siste.

 

Først ut, blir vel på final 01R på Oslo Lufthavn, der snøen har kommet tidlig i år.

2014-11-7_18-25-47-817_zps4be791b2.png

 

Det snør det snør tiddelibom nynner man på, etterhvert som man nærmer seg gate 22.

2014-11-7_18-31-17-629_zpsf0fc0595.png

 

 

Final 34 i Zurich. Jeg personlig liker helst final bilder, så det er derfor jeg har så mange av dei, og så syns jeg sreenshots verktøyet som ligger i FSX ødelegger kvaliteten såpass mye at å ta bilde fra den fine flykroppen bare blir feil. Smak og behag :P

2014-11-7_23-22-1-293_zps6d1ab660.png

 

IQ er noe drit, sa kapteinene der dei krangler om hvem som skal si i fra til tårnet om denne flausen. Jeg for min del takser bare raskt forbi og passer mine egne saker. Etter å ha tatt bilde av galskapen først da.

2014-11-7_23-32-39-732_zps4b64ed4e.png

 

 

Her sikter vi oss inn i Tromsø, i håp om at vi også i dag klarer å lande.

2014-10-19_16-48-48-978_zps203e5a2c.png

 

 

Bonusen i dag for da være en 777 på final i Zurich. Samme bane som nevnt tidligere. Ofte kommer jeg ikke på å ta bilde før jeg er på final, og det er nok den egentlige grunnen til at det bare blir med slike bilder.

2014-8-15_16-57-20-864_zpsfb1e04f0.png

 

 

Skal tro om jeg er lei FSX nå? Flott at noen setter grenser for hvor lenge jeg skal få lov å fly, men om jeg skulle få lov til å avslutte FSX på en vanlig måte, ville jeg blitt evig takknemlig  ;D

Skjermbilde_zpsa58f9a23.png

 

 

Det var heldigvis alt jeg hadde for denne gang, men dere skal ikke se bort i fra at jeg kommer med flere bilder senere, og da kanskje fra et litt annet perspektiv en cockpit bilder på final.

Dere får grue dere til det, og så må jeg få takke for titten. Måtte forumet blomstre med mange flere bilder av alt i fra gamle blåselamper til små og moderne gressklippere. Kanskje noen Boinger og Airbuser også, for oss som er litt rare og liker det  ;)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ingen grunn til å "unnskylde" deg for disse bildene,  det er plass til alle sider ved fly/sim-interessen her inne,  og jeg skal være den første til å beklage,  hvis det har vært tendenser til å mobbe 737-entusiaster  ::) .  Dette er ikke et warbird-forum,  selv om det kan se slik ut til tider. Det er heller ingen konkurranse om det beste screenshots,  men et forum som kan gjenspeile hva som rører seg på de forskjellige skjermene hos medlemmene.  Om man flyr Piper Cub eller Boeing 747,  så er det alltid interessant å dele erfaringene med likesinnede,  og på den måten holde liv i forumet  :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...