Gå til innhold

Luftas Harley


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Er det virkelig bare meg som synes screenshots er en grei måte å holde seg oppdatert på i FS-miljøet..... ?????  Vel, vel,  her kommer enda en erfaring  8) .  "Aircraft Factory"  F4U Corsair,  egentlig A2A,  men fra en gruppe modeller uten Accusim.  Skulle likt å hatt denne godbiten som Accusim,  men den er absolutt ingen misfoster som "forenklet" modell.  Corsair kom seint i kamp i Stillehavet,  men ble snart en fryktet motstander.  Det flyr en del som sivile warbirds i dag,  og den er også å se under "unlimited" i Reno.  Modellen er blant mine faste rekreasjonsfly,  aller fremst i min hangar,  og det er en fryd å trimme den til stødig cruise i nabolaget,  med stjernemotoren i høylydt godlag.  Vi gærne har det godt  ;D

 

2014-11-2_15-33-29-359.jpg

 

2014-11-2_15-30-29-795.jpg

 

2014-11-2_15-37-38-993.jpg

 

2014-11-2_15-42-4-545.jpg

 

2014-11-2_15-46-39-389.jpg

Skyggevirkningen og det dynamiske lyset i P3D2.4 gir en ekstra dimensjon til innlevelsen.

2014-11-2_15-50-40-488.jpg

 

2014-10-19_13-14-44-868.jpg

 

2014-10-19_13-10-50-121.jpg

 

2014-11-2_15-8-59-456.jpg

 

2014-11-2_15-9-35-254.jpg

 

God tur  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Tøffe screens som vanlig. Corsair er et utrolig tøfft fly med sin karakteristiske knekk på vingene. Jeg likte v2 utgaven også, A-7. Den hadde også et nokså spesielt utseende.

 

Når det gjelder screens så er jeg like lat som Andrew :P. Når jeg flyr så flyr jeg, og da alltid fra cockpit view. Og som familiefar så er det så vidt jeg får tid til det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ha ha,  jækla latsabber  ;D  Andrew,  du er unnskyldt,  siden du leverer halve kongeriket som scenery  :) .  Svein-Frode, æ klandrer ingen,  men æ føler meg litt aleina noen ganger  :-[  Det blir sikkert noe ensformig og kanskje plagsomt med alle screens fra han derre Hattefnatten.

Hadde vært mer spennende om screenshot-forumet speilet flere variasjoner av aktivitetene.  Det er neppe så dødt i FS-miljøet som dette forumet antyder,  men hvis alle slutter å engasjere seg,  vil det snart bli helt dødt......  :-\  Sorry,  æ måtte bare sutre litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Skulle gjerne lagt ut jeg også, men har mindre barn her i gården også (hvis det er lovlig unnskyldning  ;D). Eller latsabb. Lol. Men som de sier, litt tungvint å legge ut bilder.

Ellers knall bilder fra deg Ernst, som vanlig! Samt at du kommer med noen korte kommentarer om flyenes origin o.l. Er alltid fint og lese.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelige tilbakemeldinger  :) .  Alt i orden,  ingen trenger å ha dårlig samvittighet,  æ må bare sparke litt omkring noen ganger  ;) . Er jo litt redd for at aktiviteten dør ut i forumet,  vi er ikke så mange igjen her inne .  Heldigvis er det noe aktivitet i de andre "gruppene",  men det er ikke mye igjen i forhold til glansperioden fra 7-8 år siden  :(    Tut å kjør ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelige tilbakemeldinger  :) .  Alt i orden,  ingen trenger å ha dårlig samvittighet,  æ må bare sparke litt omkring noen ganger  ;) . Er jo litt redd for at aktiviteten dør ut i forumet,  vi er ikke så mange igjen her inne .  Heldigvis er det noe aktivitet i de andre "gruppene",  men det er ikke mye igjen i forhold til glansperioden fra 7-8 år siden  :(    Tut å kjør !

 

Det er et paradoks. Simulatorene har aldri vært mer realistisk eller hatt bedre grafikk, og utvalget av addons aldri bedre eller større, men interessen virker dalende, ihvertfall her på berget. Kan kanskje skyldes et generasjonsskifte. FS begynner å bli en hobby for godt voksne, og dagens unge har i hovedsak forhold til mobile dingser og TV-spill (ingen regel uten unntak selvfølgelig). Jeg kjøper jo enda LP'er og CD'er, så det sier vel det meste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Synes du skal bare peise på du Ernstegutt!  Dine sjotts og innspill e friske og nødvendige injections i dette forumet, spesielt førr oss som e litt på gjerdet og ikke har gøtts tel å hoppe på den nye virkeligheten som er i ferd med å utvikle seg.  Nåen a oss e "lost in tanks" og svir alt for mange kroner på xp og gold for å få større og tøffere jern.

 

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke slutte med å poste her.

Maskinen min har det ikke noe greit for tiden, og mens man venter på å ha spart opp nok penger til ny maskin,

så er bildene dine midt i blinken for å døyve alskens abstinenser.

De har vel ført også til replanlegging av maskin opptil flere ganger. (Ser jeg må inn på P3D etterhvert nå :-) )

 

Takk for mange flotte bilder! Keep em coming :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har fulgt med på flightsim.no omtrent siden starten, men så og si utelukkende som observatør.

 

Jeg ikke maskinvare eller tid om dagen til FS, ei eller P3D - men jeg besøker rutinemessig screenshots-forumet her som reserveløsning - finner stor glede i å studere de bildene som blir lagt ut her. Det er da obligatorisk for meg å se alle innleggene til hr Furuhatt først, men han er heldigvis ikke helt alene om å legge ut fine bilder.

 

Stå på dere som er flinke og legger ut bilder - jeg er sikker på at det er flere som meg som dessverre bare konsumerer og er litt for slapp med å gi gode tilbakemeldinger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Ernst.

 

Jeg vet du er for gammel og spiser trolig for lite fesk, og viser derfor bilder av utgått AoN til tider. Så vil du ha ENBO up to date, med bedre lagt betong foran fire jagerflysheltere, etc, så sjekk innom denne tråden:

 

http://flightsim.no/forum/smf/index.php?topic=83067.msg664963#new

 

*avventer et friskt svar & kaster meg ned i bunkeren*

 

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Æ ska drefse gårrhysa rundt auan dine, Andrew,  du oppdaterer jo raskere enn Morgan Kane skyter  ;D  Her må man tydeligvis sjekke utviklingen som en del av take off-prosedyrene.  Men takk skal du ha,  vi er deg evig takknemlig for din innsats for det simulerte fedrelandet.  Det er jo så man får dårlig samvittighet når man kjøper scenery fra andre  ::)  .  Måtte selvsagt opp i høyden for å se korsen det tar seg ut rundt heimsjyen .

 

2014-11-5_19-10-5-138.jpg

 

2014-11-5_18-28-23-964.jpg

 

2014-11-5_19-18-10-212.jpg

 

2014-11-5_18-35-45-867.jpg

 

.....  det mangler noen gateskilt her og der, eller er det ikke så stygt  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ ska drefse gårrhysa rundt auan dine, Andrew

 

Det der er vel noe som til tider skjer i praksis? Ser det for meg ;D

 

Jeg hadde egentlig tenkt å sende deg en påminnelse via PM, men anledningen til å erte kunne jeg ikke la gå fra meg. Men takket være de flotte ENBO bildene, innser jeg det er på tide å reinstallere Oksen. Da kan det hende du får en PM. Får si som en fellow sjømann sa for ikke så lenge siden: "My memory is excellent. But very short!"

 

Bare si i fra om det trengs flere MIL taxiways til spesifikke (muligens historiske) hangarer ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...