Gå til innhold

Summa summarum


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det virker som mange fortsatt nøler i forhold til P3D2.  Skal ikke tvinge noen til overgang,  men gjentar at hvis man ønsker å prøvefly litt,  behøver dette ikke bety slutten på FSX.  P3D2 koster ikke mer enn et betalings-addon,  og mange av flymodellene kan brukes i begge simmene.  P3D2.4 er kommet så langt i utviklingen,  at nå flyter simmen stort sett bekymringsløst hinsides det FSX makter å levere.  For min del har det aldri vært mer gøy å teste flymodeller.  Her noen kjappe inntrykk fra siste dagers småturer

 

ptre1.jpg

 

ptre2.jpg

 

ptre3.jpg

 

ptre4.jpg

 

ptre5.jpg

 

ptre6.jpg

 

ptre7.jpg

 

ptre8.jpg

 

ptre9.jpg

 

ptre10.jpg

 

ptre11.jpg

 

ptre12.jpg

 

ptre14.jpg

 

ptre15.jpg

 

ptre16.jpg

 

ptre17.jpg

 

ptre18.jpg

 

ptre19.jpg

 

Tut å kjør  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har ikke rørt FSX siden P3D v2 kom ut. Atmosfæren i P3Dv2 slår alt! Jeg er dog ikke like eksperimentell og holder meg til addons med egen P3Dv2 installer, mest på grunn av latskap etter 20 år med fikling og tweaking. Med P3Dv2 slipper jeg omsider det, og kan kun glede meg over å fly!

 

Tøffe skrinsjåtts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker begge to  :)  Jeg er litt der jeg også, Svein-Frode,  at jeg er forsiktig med hva jeg putter inn i P3D, men har enda ikke opplevd at flymodeller har rotet det til.  Enten funker de eller så funker de ikke,  eller at noen lys og lydfiler ikke virker som de skal .  Mange godbiter fra FSX savnes,  men det er nok å ta av,  og mye spennende er på gang,  så jeg klager ikke  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Begge deler Kjetil  :o  ..... først patcha æ fra 2.3  til 2.4,  og trodde lenge det gikk bra.  Men så reinstallerte æ ORBX England og FTX Global,  og det ble masse tull med flakkende texturer.  Regna med årsaken var patchingen,  så da ble det komplett avinstallering,  opprydding og litt tilbake til start.  Lastet ned fullversjon 2.4 og låste meg inne ei hel helg.  Det gikk kjempebra,  helt til æ puttet inn England igjen !?  Mye neglebiting og nordnorske språkvarianter,  bort med England,  og P3D2 skinte som aldri før.  Vet ikke hvorfor,  har lest opp og ned diverse fora,  men fant ikke tilsvarende problem hos andre  (typisk data).  Klarer meg fint uten England,  spesielt etter at Norge ser så bra ut,  så æ grubler ikke mer over dette,  og bruker heller tilmålt fritid på å fly    ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endeleg oppdatert til 2.4, og nettopp bestilt nytt skjermkort( og skjermer) så da får man tru man utnytter P3D sin økte bruk av GPU med nytt kort vs mitt gode "gamle" 580 kort.

 

Blir nok for det meste VFR i P3D, men om nye lisenser til NGX er "overlevende" så blir man vel gradvis mer og mer i den leiren :)

 

Er jo eit sabla herk å holde en sim i stand om ikkje man skal ha to i drift :o

 

Og glemte nesten: Screenshotsa var absolutt god reklame for P3D ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Samme her,  beholdt FSX ei stund siden det var mange fly og scenery som ikke lot seg overføre,  men forstod snart at det beste var å komme seg videre.  Selv om man kan savne noe fra gammelsimmen,  så er det så mye spennende på gang i P3D2,  at man snart glemmer FSX .  Forresten,  borte hos PMDG-gutta har de nå laget download-link for kjøp av 777 .  Modellen er ikke der enda,  men det er tydelig at de forbereder salg til P3D2  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når PMDG følger over, så er det ikke mye mer som holder igjen for å gå fullt for P3D her i gården. :)

 

The 747-400v2.0 will be available in the Prepar3D platform, as will a new project that is nearing beta test...  (No- I won't tell you what it is!)

 

Så linken din Jack, og jeg ble veldig nysgjerrig på hva det nye prosjektet kan være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...