Kjell-Erik_Aarsheim Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Etter at jeg nylig dro VISA'en og handlet inn PMDG's oppdatering til den fantastiske 777-200, nemlig storebror 777-300, måtte jeg jo også legge ut på en prøvetur for å teste den litt. Må si jeg liker dette flyet utrolig godt. Det er utrolig bra simulert og det håndflyr bra også! Rett og slett en maskin som innbyr til flyglede. Blir nok en laaang stund til denne parkeres i hangaren. Den første flyturen ble planlagt på også nyinnkjøpte PFPX med TopCat og jeg hentet inn et scenery jeg ikke har brukt på en stund. St. Maarten og Princess Julianna Airport. Departure gikk fra KJFK for å ikke få alt for laaaang tid i cockpit..... - OK, her er noen screenshots fra turen! Etter et lengre opphold på GATE32, innlasting av passasjerer og baggasje, setter UAE2912 kursen for St. Maarten, Princess Julianna's Airport, TNCM, med 312 sjeler ombord. V1, Rotate og vi har en 10min forsinket takeoff fra KJFK, RW4R, BETTY3 departure. SID'en går i en 240 graders bue og setter kursen sørover, rett mot sola, og passerer delvis over KJFK igjen Up, Up, Up we go.... stigningen flater ut på FL350 og vi har nådd cruise høyde for den litt over 3 timer lange turen til de Nederlandske Antillene. Drøye 3 timer senere, har vi St. Maarten i sikte, TNCM ligger rett forut, men noe sier meg at vi kommer inn en smule for høyt Måtte sende ut en missed approach her og foreta en GA etter at jeg kom litt feil i høyden og følte at et landingsforsøk ville være en smule uansvarlig. De 300 passasjerene ville trolig ikke sette pris på et svalestup med en 777-300 Etter en håndflydd GA etter kartene, passerer vi ULUBA1 i 1600fot og gjør klar for et nytt landinsforsøk. Gear down! Rullebane forut.... Igjen er jeg en smule for høyt, men langt fra så ille som isted. En liten reduksjon i thrust og nesa litt ned, så skal vi nok komme inn i glideslope igjen. Er visst en smule off center fra rullebanen også. Last second corrections. Håper virkelig ikke noen på den stranda får hjula i softicen Ladies and gentlemen - Touchdown! - Welcome to Princess Julianna Airport, St. Maarten. Tax'er mot gate Parkert på gate. På tide å laste ut passasjerer og baggasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thom Veggen Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2014 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2014 Eksemplarisk bildeserie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2014 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2014 Flott serie bilder her ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Flott!!!!!!!!!!!! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.