Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2014 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2014 En NAVY-variant av DC-8, brukt til trening for elektronisk krigføring. Neppe en modell for de med PMDG-skylapper, men er du tilstrekkelig flyinteressert finner du mer enn nok av systemer som fungerer. Flight mdl er meget bra, lydkvaliteten likeså og du får den også i fargene til flere sivile selskaper med riktige motortyper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. september 2014 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2014 Visste du ville hoppe på denne clasikern, Ernst. ......ja jeg kjøpte den jeg og men har ikke hatt mere en et par test turer med den . Fyrer opp server om litt hvis noen vil :-) Snakker da om P3D v2...:-) sent fra min samsung galaxi 10.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2014 He he, jatakk Robert, tror det var tips fra deg som satte meg på sporet ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. september 2014 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2014 Her er bildene jeg knipset på MP testturen i P3D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2014 Og "søndagsklubben" lever i beste velgående ;D takk for en hyggelig gjensynstur Robert, det kjentes langt opp i ryggraden P3D2 imponerer også i MP, æ har vel aldri opplevd mer fløyelsmyk formasjonsflyvning online !! I mangel av fornuftige fly, kompromisset vi med DC8, som på langt nær er noen sinke. Dette var gøy ;D Søndagspilotene er ikke som andre piloter....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.