Gå til innhold

For Norge


Anbefalte innlegg

Det har dessverre ikke kommet noen offisiell template til DCS: Sabre ennå, det finnes en template laget av en kar på ED-forumet, men når man ikke kan se det man "maler" på så er det vanskelig å få litt mer komplekse mønstre til å bli korrekte. 331 skv er den skvadronen i Norge som hadde de desidert enkleste fargene, bare ei blå nese, fin flash og et skjold på halen, så jeg har så langt bare fått laget et par 331-maskiner, resten venter jeg med til vi får en ordentlig template. Håper de faller i smak.

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.jpg

 

05.jpg

 

06.jpg

 

07.jpg

 

08.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hællsikkes fyr,  det er jo ikke mulig å nyte helgefreden lenger  :o  Ikke nytter det med beroligende medisiner heller,  så nå bærer det sporenstreks ut i DSC World .......  ;)  Nydelige Sabres,  lenge siden hjerterytmen har nådd opp i rød sone  ( ikke siden æ så Me-109K-bildene i den andre tråden  ;D ).  Forresten,  hvordan får du flydd formasjon,  er det en slags AI-recorder i DCS ?  -

Joda,  det har vært stor framgang i DCS World siden sist æ prøvde meg.  Lastet ned nyeste versjon,  og fikk meg mange positive overraskelser.  Flyter like bra som P3D2.3,  nydelig scenery og atmosfære,  og best av alt,  flyene oppfører seg eksemplarisk.  Spørs om ikke warbirdinteressen bytter platform,  nå må æ ut å handle,  kanskje blir det Dora i dag,  eller Me-109,  eller Sabre......???

dc1.jpg

 

dc2.jpg

 

dc3.jpg

 

dc4.jpg

Første turen gikk selvf med den medfølgende P51T .  Lett gjenkjennelige kontorfasiliteter og ikke så stor forskjell fra A2A sin FSX-utgave.  Dette begynner å bli kjempeartig  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...