Fredrik Edvardsen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det har dessverre ikke kommet noen offisiell template til DCS: Sabre ennå, det finnes en template laget av en kar på ED-forumet, men når man ikke kan se det man "maler" på så er det vanskelig å få litt mer komplekse mønstre til å bli korrekte. 331 skv er den skvadronen i Norge som hadde de desidert enkleste fargene, bare ei blå nese, fin flash og et skjold på halen, så jeg har så langt bare fått laget et par 331-maskiner, resten venter jeg med til vi får en ordentlig template. Håper de faller i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Du frister mye med DCS for tiden. Den ser jo fantastisk bra ut, og skal man tro det man leser, flyr den like bra også. Blir nok handel på meg etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. august 2014 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2014 Hællsikkes fyr, det er jo ikke mulig å nyte helgefreden lenger Ikke nytter det med beroligende medisiner heller, så nå bærer det sporenstreks ut i DSC World ....... Nydelige Sabres, lenge siden hjerterytmen har nådd opp i rød sone ( ikke siden æ så Me-109K-bildene i den andre tråden ;D ). Forresten, hvordan får du flydd formasjon, er det en slags AI-recorder i DCS ? - Joda, det har vært stor framgang i DCS World siden sist æ prøvde meg. Lastet ned nyeste versjon, og fikk meg mange positive overraskelser. Flyter like bra som P3D2.3, nydelig scenery og atmosfære, og best av alt, flyene oppfører seg eksemplarisk. Spørs om ikke warbirdinteressen bytter platform, nå må æ ut å handle, kanskje blir det Dora i dag, eller Me-109, eller Sabre......??? Første turen gikk selvf med den medfølgende P51T . Lett gjenkjennelige kontorfasiliteter og ikke så stor forskjell fra A2A sin FSX-utgave. Dette begynner å bli kjempeartig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Du kan lage et mission med wingmen som flyr i formasjon med deg, ellers så er multiplayer delen i DCS veldig god. Flyter bra og ikke noe problem å fly i en tett formasjon. Bare se på virtuell red arrows eller lignende. Vært kult å tatt noen turer sammen Ernst og ta noen gamle Hemnes skrøner ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. august 2014 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2014 Finnes ingen skrøner fra Hemnes, bare steinhard virkelighet ;D . Multiplayer kunne vært artig, må bare klatre litt i lærekurven først, mye som er uvant. Må innrømme at DCS framstår som langt mer fristende nå, enn sist æ prøvde for et par år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Formasjonen her er så enkel som at jeg satt opp en AI-maskin til å fly noen runder i mission editoren, og så la jeg meg bare på ham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. september 2014 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2014 Akkuratja, takk skal du ha, da må æ sette meg litt inn i "mission editoren" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.