Gå til innhold

Modifisert AETI Yoke gis bort


Egil Johnsen

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker nå å gi bort min gamle AETI yoke pga. at den har samlet støv lenge. Jeg modifiserte den for mange år siden med å erstatte elektronikken med Microsoft Sidewinder sin. Dvs. at alle knapper styres av Microsoft sin elektronikk og driver, mens selve aksene X, Y og Z (sistnevnte er en ekstern throttle) styres av en standard potmeter-driver. Dvs at det er to kabler som må tilkobles maskinen, en for knappene (Microsoft Sidewinder) og en for aksene (Standard Microsoft). Jeg har USB-adaptere for begge.

 

Jeg tror stikken skal funke (den fungerte før den havnet i opplag), bortsett fra at en av fjærene til sideroret er røket. Det vil være en smal sak å få tak i nye fjærer (begge må byttes for å få likevekt).

 

Jeg bor i Oslo, og vil ønske at noen henter den. Jeg må ta betalt for bryderi og porto hvis jeg må sende den. Siden den er laget av metall, så veier den en god del.

 

Stikka er ypperlig for de som ønsker å bygge seg en cockpit. Den er bunnsolid mekanisk (bortsett fra de pokkers fjærene som røk).

 

Her er bilder av stikka:

https://www.flickr.com/photos/126257510@N05/14786386717/

 

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...