Morten Nelson Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hei. Har etter lang tid borte fra flightsim og slikt blitt interessert i å fly litt igjen. Fokuset skiftet mer og mer over til bil og simracing, og dette utstyret tar en del plass. For øyeblikket har jeg en Logitech G940, men grunnet plassmangel har jeg konkludert med å bytte den i noe mindre. I mine yngre dager hadde jeg en Microsoft Sidewinder, men nå som produksjonen på de har sluttet, er jeg usikker på hva som anbefales av stikker i samme klasse. Er det noen som har erfaringer med slike produkter, eller har alle forflyttet seg til en mer high-end del av simverdenen? Håper på en form for konklusjon snarlig. Mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hvis du ikke har lyst til å bruke noe særlig med penger så vil jeg anbefale Saitek X52, jeg var veldig fornøyd med min, og du burde kunne få tak i en til rundt en tusenlapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Solgte X52 for å kjøpe G940. Fant en ubrukt Microsoft Sidewinder på finn til en billig penge, så det ble den. Burde bli levert i morgen hvis alt går som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.