Gå til innhold

Trottle


Morten Johansen

Anbefalte innlegg

Hei!

Bestillte en trottle fra fspilotshop,betalte med visa,men fikk en mail tilbake etter at orderen var behandlet:

 

 

Hello Morten

Thank you for your order that FSPilotshop.com. On large, first time, international orders we require further verification before we can process your order. Please Respond to this email with a photocopy of your Picture ID and credit card used for the purchase. This will greatly assist us in verifying you purchase and processing your order. Thank you very much for your Cooperation

 

Er dette en normal fremgangsmåte,er det noen her som har handlet med disse.MVH Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal fremgangsmåte ved netthandel er at du betaler med Visa og oppgir cvc-koden.Butikken reserver da beløpet på kontoen din,og trekker det når varen(e) blir sendt.

Jeg forutsetter da at det er et vanlig Visa betalingskort du benytter,og ikke Visa Electron,som har begrensninger.

Send en mail til fsPilotshop.com og be dem forklare hvorfor de trenger ytterlige opplysninger.

 

mvh Jan Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jack.

Nei sender ikke noen opplysninger om kort eller bilder.Men sendte dem en mail i dag tidlig og ba dem redgjøre for hvorfor de måtte ha kopi av kredittkort m/bilde.Fikk svar akkurat nå dette var noe de pleide å gjøre ,forde det var så mye svindel.Men kunne jeg verifisere adressen som det skulle sendes til. Og da skulle det ordne seg.Ba om en bekreftels om at alt er i orden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei morten.

 

jeg har vært en god trofast kunde hos Fspilotshop men har aldri opplevd å få mail på den måten, vil anbefale deg på det aller sterkeste å lage deg en paypal-konto. alt jeg kjøper fra utland betaler jeg med paypal. men jeg har fått en lignende mail før i fra gameshark.net når jeg bestillte 'Saitek Pro Flight X-55 Rhino' hos dem, da fikk jeg mail om at de måtte ha person-nummeret mitt pga mye svindel, jeg oppga ikke pers.nr men lagde meg en dato med radom tall bak (det gikk helt fint, fikk pakken ca. 1 uke etterpå). mener et jeg leste på forbruker.no at uansett så skal man aldri oppgi verken pers.nr eller annen sensitiv info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...