Erik Karlsen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det er 2 ulike koder for en flyplass. Eks OSL og ENGM Mitt spørsmål er som følger. Finnes det noen steder som kan hjelpe meg å finne den på 4 bokstaver, når jeg har den med 3 bokstaver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Google "iata osl", og på det første treffet så pleier det som regel å komme opp noe slikt: Oslo Lufthavn (IATA: OSL, ICAO: ENGM). Trenger som regel ikke trykke på linken for å få opp ICAO-koden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Finnes flere varianter. Kan f.eks. ta en kikk på denne linken. http://www.avcodes.co.uk/aptcodesearch.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Der var den siden, som jeg lette etter. Takk for hjelpen Clamer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.