Gå til innhold

Freeware for P3D og også payware.


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Ser til min store glede at fler og fler utviklere lager scenerey/add-ons for P3D! Da er vi kanskje enig om at P3D allike vel er fremtiden. TUSEN takk til alle dere som lager ting for oss som har konvertert tilk P3D.

 

Kan ikke la være.... :P Ser ut til at XP ikke er/var noe å satse pengene på!!!  :D ;D :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble 100% P3D i går faktisk. Fjernet FSX og alt som hører til, inkludert gmax. Holdt på å bli sprø av det likevel. Så får jeg heller bruke Google Sketchup Pro om jeg vil lage noe nytt, men slikt har ikke prioritet for tiden. For min del skal jeg (kanskje) reinstallere X-Plane, men da kun for litt seriøs helikopterflyvning, gir bengen i scenery.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tror fortsatt at FSX og P3D vil leve side om side til det kommer noe nytt som kan ta over for FSX. Hovedgrunnen til at P3D har blitt såpass populært er uten tvil at det føles kjent og trygt, man kan bruke mange av de samme add-onene som i FSX og man trenger ikke lære noe nytt. Noe som er litt synd, da mange bare setter på seg skylappene og overser alle de andre fantastiske simulatorene som er der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blitt frelst.

HAr hatt et par kvelder i P3d simmen og opplever en flyt med et detaljnivå jeg ikke har vært borti tidligere. Riktignok kjører jeg view på en prosjektor med lav oppløsning i dagens målestokk, men er også dette jeg har vært vandt til fra tidligere. Skal etterhvert investere i 5x 46" med betydelig høyere oppløsning, og forventer at dette drar med seg behov for ny PC også.

Uansett; jeg er 100% P3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kjøpte og installerte p3d v2 da det kom, var ikke fornøyd for å begynne med, for buggete. Men etter p3d v2.2 kom er det bare fryd og gammen. Myyye bedre enn fsx, og mye mer stabilt, samt at vi har fått dx11 tillegg med masse ekstra detaljer som jeg mener var en absolutt nødvendighet for å heve realismen en del hakk? P3d for meg også, iallefall i overskuelig fremtid!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...