Gå til innhold

Reklamedritt


Stein Aasheim

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hva er denne reklamedritten og popups som er kommet på forumet nu?Hot Deals,sjekking av damer osv. og spörreundersökelse.Kjörte Malwarebyte og fjernet allt skrotet med omstart av maskina.Ny kjöring av Malwarebyte og maskina er rein,men straks man har värt innom sia her igjenn så er der fullt av söppel på maskin .  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det begynte i dag og har ikke dette på andre sider.Ser når jeg logger meg inn att oppe i venstre hjörne hvor der står "Hallo Stein Aasheim" så endres Stein til STEIN og det er ett grönt tegn i mellom mitt for og etternavn.Når jeg beveger musepeker over dette tegnet så kommer en ny boble opp hvor der står "click to continue-By SaveNeWeaAAppz" Har funnet en mappe under Programdata som har dette navnet og har slettet den,men når jeg har kjört Malwarebyte og fjernet 17 referanser og di fleste av di i registeret.så er det likens neste gang også.Flere ganger når jeg klikker på "vise uleste inlegg"så kommer det opp spörreskjema som angivelig skal väre fra Flightsim.no.Jeg har selvsagt ikke gått igjennom dette spörreskjema,men det begynner i alle fall med å skal vite mitt kjönn.

 

Må vel til å google litt nu

 

NB NB

Etter att jeg postet dette så ser jeg att inlegget endres med noen linker så pass på gutter så dere ikke også ramler ut for dritten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Stein!

 

Nå vet ikke jeg hvilken nettleser du bruker, men om du benytter deg av Google Chrome så kan

det være en god ide å sjekke om det ligger noen mistenkelige utvidelser til Chrome aktivert i nettleseren din.

 

Er samme fremgangsmåte i Opera så det er sikkert ganske enkelt å sjekke om du bruker andre enn de to også

går jeg ut i fra.

 

Andre tingen jeg ville sjekket hadde vært om det ligger noen mistenkelige programmer installert i kontrollpanel. Dette

er bare skudd i blinde, men håper du finner ut av det for det er ikke kjekt å ha slike ting på PCen :) En runde med CCleaner kan også være en ide å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...