Gå til innhold

laaaang 737 rute for SAS


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Jeg fløy med en Copa 737 fra Panama City til Santiago 2013. Flotte taklys. Like klaustrofobisk passasjeravdeling likevel. Turen varte 6 eller mer timer. Ren tortur. Nix plass til beina. 737 er fly til å føle seg trygg i, men ikke til å fly lange turer med. Æsj-maskin. Museal greie som også gir deg garantert kalde føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var bare en klasse, Clamer. De var OK (er jo et relativt nytt selskap med bare nye 737'er). Finfin flight og OK betjening, men når det ikke er plass til beina til selv en "liten" kar som er 1.80 på sokkelesten, blir 5-7 timer litt i overkant. Landing i Santiago var forøvrig bare herlig. Været var klart, og jeg kunne observere hvordan vi sank ned mot flyplassen blant sinnsykt høye fjelltopper. Jeg så ned på et landskap "man liksom ikke skal klare å sette et fly ned i"  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...