Morten Sletten Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Er det noen som vet hva jeg har gjort feil? Jeg la til, Boeing 777(pmdg tror jeg) og 787 ifra abacus. Og ca. fjerde gangen etter jeg startet fsx fungerer det ikke mer(dårlig grafikk) Jeg er noob på slik dataspråk så vær vennlig å svar tydelig. Takker på forhånd.! Mvh. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. mai 2014 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2014 Sett settings til default først og se hva som skjer da ser du kjører ganske hardt på settings såå mulig det er det som er problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Sletten Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Det var ganske tilfeldig at det sto på fullt når jeg tok screenshote`n:/ Har avinnstallert fsx, ultimate traffic , pmng flyene og alt som tilhører, men uten hell. Mulig jeg tulla alt til når jeg fikk virus. Kan være at pcèn trenger en alldri så liten fabrikk setback. Og en ordentlig AVG Scan. Men takk for svar i allefall! Mvh. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. mai 2014 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2014 oppdater skjermdriveren din tror det er noe galt der en plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 nesten som og jeg lurer på om d har noe med 3D og gjøre, men gjør som robert sier og oppdater skjermdriverne, men husk og avinstalere di gammle først. foresten har du huket av for Dx10 i FSX instillingene, om du har, prøv og ta den av og se om dette helper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Sletten Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Oppdatere og avinnstallere de gamle hjalp! Skjermkortet hadde ikke blitt oppdatert siden pcèn var ny(2012) Da er spillet oppe og går igjen! Takk for hjelpen folkens! Mvh. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.