Kenneth Rønning Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ja, hva skal man si??? http://mobil.aftenposten.no/okonomi/Han-avslorte-Norwegian-bloffen-7482009.html#.Uw9mOtOUnFq Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 27. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2014 Tja ikke godt å si, jeg er ikke den som vil spekulere før eventuelt norwegian sjefen Kjos får forsvart seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det sytes og klages over at man må bruke hele 12 timer og må til og med bytte fly. De kom fra DUBAI, ikke fra Stockholm. Men at det er er blitt helt utrolig BILLIG og helt utrolig RASKT å reise laaaangt i forhold til tidligere er det ingen som har noe i mot. Venter på første som krever kompensasjon for jet-lag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Billig, ja, raskt, nope, det er en sannhet med modifikasjoner. Prøv å reise "billig" rundt kloden et par-tre tiår eller mer, ofte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Uansett hva saken dreier seg om, så synes jeg denne var fin: Gudding stusser, og blir også litt urolig. Ikke var det noe snakk om tekniske problemer ved avreise, og flyet tok av etter rutetiden. Med 200 flyturer bak seg hvert eneste år de siste 15 årene har han erfaring med å vurdere sannsynligheten for at det skal oppstå teknisk feil mens flyet er i luften. Skal ringe Gudding neste gang jeg flyr og får et teknisk problem, så han kan fortelle meg om det er grunn til bekymring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 28. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 28. februar 2014 Uansett hva saken dreier seg om, så synes jeg denne var fin: Gudding stusser, og blir også litt urolig. Ikke var det noe snakk om tekniske problemer ved avreise, og flyet tok av etter rutetiden. Med 200 flyturer bak seg hvert eneste år de siste 15 årene har han erfaring med å vurdere sannsynligheten for at det skal oppstå teknisk feil mens flyet er i luften. Skal ringe Gudding neste gang jeg flyr og får et teknisk problem, så han kan fortelle meg om det er grunn til bekymring. Ja, flirte godt da jeg leste den setningen jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Uansett hva saken dreier seg om, så synes jeg denne var fin: Gudding stusser, og blir også litt urolig. Ikke var det noe snakk om tekniske problemer ved avreise, og flyet tok av etter rutetiden. Med 200 flyturer bak seg hvert eneste år de siste 15 årene har han erfaring med å vurdere sannsynligheten for at det skal oppstå teknisk feil mens flyet er i luften. Skal ringe Gudding neste gang jeg flyr og får et teknisk problem, så han kan fortelle meg om det er grunn til bekymring. Pft, jeg opplever det samme med toget til/fra jobb hver dag, har jeg dårlig tid så vurderer jeg sannsynligheten for at det skal oppstå tekniske feil som høy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Med 200 flyturer bak seg hvert eneste år de siste 15 årene har han erfaring med å vurdere sannsynligheten for at det skal oppstå teknisk feil mens flyet er i luften.[/b] Skal ringe Gudding neste gang jeg flyr og får et teknisk problem, så han kan fortelle meg om det er grunn til bekymring. Tenkte det samme Etter et langt liv til og fra jobb, er det nok ikke grenser for hva folk kan av tekniske buss-ting. De vurderer nok temmelig raskt om bussen egentlig burde hatt en overhaling av bremsene og slikt. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det Gudding sier her er at han har reist veldig mye,og har erfart at tekniske problemer oppdages mens flyet står på bakken,og sjelden,kanskje aldri,har opplevd at slikt oppstår etter at flyet har tatt av på rutetid.Han syntes dette var merkelig og undersøkte saken nærmere.Det viste seg at det ikke var noen tekniske problemer med flyet. Hva er det som er så latterlig med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.