Stig A. Danielsen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Logitech G940, veldig lite brukt. Skiftet til yoke ikke lenge etter jeg fikk denne så nå bare støver den. 19" Asus PC Skjerm, sort. 1440x900 m/ kabler 21,5" LG Flatron Wide, sølv. 1680x1050 m/ kabler Logitech G13 GamePad Asus EEE PC Seashell 10"(tynn og hvit) - 1008HA. Intel Atom CPU, 2GB minne, 160GB HDD. WIN XP og Vista32 registreringsnøkler. Belkin veske sort/rød. Én hvit og én sort lader. Microsoft nano mus,rød/sort. Alt sendes fraktfritt og forsvarlig i original emballasje. Tar gledelig imot bud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hvor mye for G940? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Hvor mye for G940? Tusen, siden det er fraktfritt`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Lest litt om den.. Har denne force feedback også? Syns du det fungererer bra? Skal hovedsaklig bruke den til NGX og Dodosim 206, men kan se for meg at Force Feedback kan være mer et problem enn hjelpsomt.. Har du noen formeninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Force feedbacken er kjekk den:) Man kan også kjøpe FS Force(dette kan du få inkludert i prisen) slik at man kan programmere styrken i kontrollen selv. "Kjekt og ha" software(payware). Det blir ikke mer et problem enn hjelpsomt. Hvordan kan det dét ? Den er digg til heli må jeg si. Men jeg brukte den primært til fly de få gangene jeg testet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ser den Den kommer med rudder-pedaler? Eller har jeg misforstått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Ser den Den kommer med rudder-pedaler? Eller har jeg misforstått? Jepp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Nevnte produkter blir også lagt ut på Finn.no ved måneds skifte. Gi bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Lagt ut på Finn.no pga. lite seriøse henvendelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 For å finansiere en relativ dyr rc hobby så selger resten av mitt utstyr. saitek panel radio saitek panel multi saitek panel switch Alle i perfekt stand. 600kr for alle tre. Vil helst selge dem samlet. CH Products FlightSim Yoke i fin stand. 250kr. Dette ligger også nå på finn. Hurry up and buy... ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 saitek panel radio - solgt saitek panel multi - solgt saitek panel switch - solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.