Marcel Trenado Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sikkert dere har sette youtube videoen av en norsk F16 lav flyging i Lofoten. Jeg prøvet å gjøre sammen flyging inne FSX med en Superbug og laget en video med begge to videoer side ved siden: Hils Marcel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thom Veggen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fett! Vi kan vel konkludere med at vi har fått ganske bra gjengivelser her til lands. Regner med dette er NSXIII og nyeste mesh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2014 Æ tar av meg furuhatten, dette var både imponerende og genialt. Ikke nok med at du fant samme ruta, men synkroniseringen var reine balletten, fantastisk bra jobba ! Får tåle at du ikke fløy F-16, for resten var perfeksjon, æ har ikke sett maken. Denne må deles i flere forum, både pga filmens kvalitet, men også for å vise hvor bra det er blitt i FSX-Norge . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2014 Veldig bra video ...utrolig flott vi har fått det her i "Orbx" NORGE .....Vi har flotte scenerydesignere her som gjør en utrolig jobb for oss .....tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ikke nok med at geografien stemmer ganske bra, men at du greier å fly så identisk er jo en bragd i seg selv! FLOTT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell K. Bergli Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jæ..g Bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Herlig video;).Kjempeflott sammenligning:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcel Trenado Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Glad dere liker det. Det viser den flott jobben som er gjort av Norge scenery designers her. Takk for det! Regner med dette er NSXIII og nyeste mesh? Jep, NSXIII, mesh, AoN, NGA, ... alt. Ingen pay addons (bare Active Sky) Marcel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 9. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2014 Tøffft va det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 10. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 10. februar 2014 Suverent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Stilig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nilsson Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Bravo! Genialt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 I alle dager!! Hvordan pokker har jeg klart å gå glipp av denne posten? Den videoen var rett og slett herlig. Det rare er at jeg satt på jobb og tenkte på nøyaktig det samme når jeg så orginalen, men det har selvfølgelig glidd ut av hardiscen.. Knallfilm Marcel. Håper du har planer om flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcel Trenado Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Knallfilm Marcel. Håper du har planer om flere? Jeg håper luftforsvaret skal ta meg rundt Norge på en F16 så jeg kan rekord mange videoer til å lage sammenligninger med FSX Første gang jeg så denne i youtube tenkte jeg straks om å replikere flygning i FSX. Men det er vanskelig og finne videoer så perfekt som dette til å lage sammenlinger. Hils Marcel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Tar Johnslien utfordringen i P3D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Tar Johnslien utfordringen i P3D? Tja. Vi får se hva evt helga bringer. Alltid moro og prøve seg på noe nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Genialt, ogsaa saa autentisk cockpitlyd du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.