Gå til innhold

Noe helt annet.....


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Å kjøre buss er ikke min greie,  men denne råtassen er airliners svar på Starfighter,  så her måtte æ gjøre unntak. Har alltid ment at MetrolinerIII har noe spesielt over seg,  og i min forskrudde verden snakker vi sexappeal  :P . Attpåtil var Pasi så generøs å male modellen i fargene til AirNorway,  så da var det bare å spenne på seg setebeltene og klarere for take off.  Signet et tur mellom Bergen og Oslo,  og brukte denne stunden på å bli litt kjent med flyet.  Må innrømme at den ble håndfløyet mesteparten av veien,  og at æ har et stykke å gå for å ratte Metroliner`n etter boka.  Likevel ga den et solid inntrykk,  og æ synes Razbam har laget en meget bra modell.  Litt merkelig at ikke flere har fattet interesse for denne,  men kanskje har det vært for mange godbiter å velge blant i denne kategorien...... ?

 

oy1.jpg

 

oy2.jpg

 

oy3.jpg

 

oy4.jpg

 

oy5.jpg

 

oy6.jpg

 

oy8.jpg

 

oy7.jpg

 

oy9.jpg

 

oy9b.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for det,  joda det var NOEN som sa den ikke var vakker  ???  Jeg synes jo heller ikke den er så himla vakker,  men rettåslett rålekker  8) . Det oser litt warbird over den,  som et lite hint til passasjerene,  om at her gjelder ikke vanlig komfort,  men mer i retning "one hell of a ride"  ;D

 

Her et par til sjåtts,  cold and dark på Gardermoen.

 

yo1.jpg

 

yo2.jpg

 

yo3.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...