Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2014 Passerte nettopp 3 svære militærfarga helikoptre ganske høyt her over inderøya 7670. Noen her som vet hva de skal. Og kan det være 3 av de nye arvtakerne til seakingen?? Augusta westland aw101 blir vel arvtakerne tror jeg?! Trodde ikke de hadde begynt innfasing av disse enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nilsson Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Danske Merlin EH101 opererte på Rygge for et par uker siden. Kan godt tenkes at de er tilbake for mer vintertrening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Lossius Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nå er ikke jeg helt sikker på dette, men det er jo muligens britiske helikoptere på vintertrening. Eller andre NATO-land som opererer disse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ganske sikker på at det var britiske Merlins (arvtageren til Sea King) på vei til vintertrening på Bardufoss. Kommer visst noen Sea Kings etterhvert også, så hold øynene åpne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2014 Ahh, ok. Takk for svar, det var bare morro å vite! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig ivar haukås Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 du tar feil Fredrik.. Det var 3 Sea King fra Royal Navy (Britisk), de star parkert på Florø lufthavn til I morgen kl.10:00 er ikke verdens beste kvalitet på bildene http://s1345.photobucket.com/user/spookyrambo/library/Royal%20Navy%20Sea%20Kings%20at%20ENFL?sort=3&page=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg regner med at Kjetil hadde dratt kjensel på tre Sea Kings.. Men om han så de ellet Merlinene er det jo bare han som vet. Det var ihvertfall tre Merlins som landet på Bardufoss i går, og de dkal visstnok ha vært innom Sola og Ørlandet på vei nordover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. februar 2014 Det var ikke seakings nei. Helt annen mer moderne snute, og de var på vei nordover. Stemmer med merlins har jeg funnet ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.