Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2014 Etter å ha dundret gjennom lydmuren over noen hus på landsbygda, ble æ omplassert til sjåffør på Grumman S2F1 Tracker. Hverdagen består stort sett i å frakte hamburgere og dopapir til NAVY`ns stolte hangarskip på de 7 hav. Egentlig ganske ållreit jobb, da Tracker`n er morsom å fly, og æ får sanket imponerende mange flytimer. Her noen sjåtts fra Middelhavet 8) . P3Dv2, AICarrier2 og Tracker S2F1 ( freeware fra Uthuset, og antakelig AVSIM ). Have a nice day Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 He he. Så bra å finne ett fly som er vettugt å bruke på hangarskip. Får prøve den ut i helga tenker jeg. Forøvrig flotte bilder som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2014 Hahaha. Ja sånn går vel når du ikke følger reglene Ernst! Bare pass på så de ikke tar fra deg hamburgerne å da, da sitter du jo bare igjen med å frakte dopapir! ;D LoL. Da kan det jo hende du kun får operere i gummibåt. Hehe... Fin bildeserie og interessant fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Flotte bilder dette her! Men jeg klarer bare ikke helt å svelge dette vannet i P3Dv2. Sinnsyke sky refleksjoner Håper dette blir rettet opp i v2.2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Må si meg enig angående vannet, og Ernst gir Trackeren litt mindre "kred" enn den fortjener, den ble jo brukt i de samme type operasjoner som Orion gjør i dag, så ikke bare til å frakte toalettpapir Men ellers, fin serie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Knutsen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Flotte bilder Ernst Jeg har slått av skyggene fra skyene i P3Dv2, syntes de var litt kunstige. Husker ikke hvordan men det er et valg i innstillingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 31. januar 2014 He he , takk for hyggelige tilbakemeldinger . Er heller ikke helt fortrolig med vann og refleksjoner av skyene, men i bevegelse er det akkurat såpass eventyraktig at det skaper en visuell dybde som grenser mot noe ubestemmelig spennende. Jeg bruker heller ikke å ha på disse effektene til vanlig, men lot meg friste i anledning denne litt flåsete storyen ??? . Og så peiset jeg på med full effekt på vannet, og det var ganske effektivt i speilbildet av hangarskipet, ikke sant . Fredrik, æ beklager nedvurderingen av Trackeren, den har så absolutt fortjent bedre omtale, og den kommer da også i 5-6 forskjellige konfigurasjoner etter hvert. Lover å rette opp inntrykket i et seinere innlegg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.