Georg Myhre Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei, Jeg har en Thrustmaster Hotas Cougar m/ FSSB R1-mod som jeg skal selge. http://www.realsimulator.com/html/fssb.html Noen som driver med et cockpit-prosjekt som trenger en? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg vet om en i Sverige som kan være interessert. Vad tycks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Myhre Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Noen som har erfaring med å selge internasjonalt? Shipping, moms og de greiene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. februar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 1. februar 2014 Er vel strengt tatt ikke ditt problem med avgifter til andre land..... bare å sende så må mottaker eventuelt betale de respektive avgifter som tilkommer ....bare gjøre mottaker obs på at evtuelle avgifter belastes han og ikke avsender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils K Thvedt Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hvilken pris hadde du tenkt deg (inkl frakt med Posten)? Vet du om denne vil virke greit i P3D v2 og i DCS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.