Gå til innhold

P3D og virtual norwegian?


Kenneth Rønning

Anbefalte innlegg

Vi bruker nå modda kacars, oppgraderer til eigenutvikla om ikkje all for lang tid. Begge kommuniserer via fsuipc så P3D skal ikkje vere noko problem

 

Takk for svar, Jan-Tore!

 

Det høres bra ut, ser fram til ny data etterhvert. Ble litt usikker på om det er riktig å handle nå akkurat med ny sim underveis, men da vet jeg iallefall det.

 

Frank:

 

For tiden flyr jeg ingen modell, men om jeg har luksusen av å velge så blir det PMDG NGX, uten tvil. Hva bruker du?

Min gamle data har blitt dignoisert med utslitt/oppbrukt. Dessuten fikk den for en stund siden akutt "Click of death" så da ble den kastet.

Har en ny i tankene nå, og det må bli noe som duger til både FSX og P3D. Det at det har kommet ny sim nå gjør meg litt usikker på hva maskina bør inneholde, kanskje du vet? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at NGX ikke støttes i P3D2 ennå.  Eneste jeg har er Dash-8 q400, men det er ikke noe norwegian bruker.  Finnes vel en airbus som virker, men med samme problemet.

 

Skal du ha begge sim'ene trenger du fet CPU og fett skjermkort, FSX mer vekt på CPU og lite skjermkort, P3D fett skjermkort og god CPU :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, se der ja. Da har jeg altså ikke den luksusen å velge, hehe. Men det ordner seg nok med tiden, hverken PMDG eller P3D er tjent med at NGX ikke fungerer.

 

Ja, ikke sant. Lite Q400 i norwegian, slik som med Airbus og den kan jeg heller ikke i det hele tatt. Kun 737, 757 osv. jeg kan. Kanskje Ifly sin fungerer i mellomtiden selv om den ikke er 100%?

 

Aha, takk for det. Da blir jeg å satse på fett skjermkort, hører folk snakker om GTX760 eller var det 780 tro. Uansett så kommer jeg til å spørre hva som duger når det blir aktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...