Gå til innhold

Liten videosnutt av landing Tromsø 737-400


Anbefalte innlegg

Hei og her er jeg helt ny!

Dette er ikke akkurat et bilde, men en liten videosnutt jeg snekret sammen av en landing i Tromsø FS 2004, under passe sterk vind og tåke  :)

Har opplevd at kvaliteten på klippet noen ganger kan bli dårlig, aner ikke hva det skyldes, men løser seg som oftest ved og starte klippet på nytt eller 'refresh' av nettleser  :)

 

Om dette ikke passer her eller lignende så må jeg beklage dette  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det  :)

 

Det kan kansje legges til at jeg har ingen joystick eller lignende, kun en eldre laptop med headset og tastatur, ikke noen hjelpemidler utenom det  :)

 

Hadde jeg hatt kraftigere og nyere pc hadde jeg gått på FSX og anskaffet meg mer utstyr osv, men blir nå ikke ennå det  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Aah. En kommende ekte pilot. Hvor studerer du og hva pilot er det du går for (heli eller fixed wing), og hvor langt er du kommet? PPL, CPL, ATPL eller hva det nå heter alt her til lands?!  ;D

Jeg er bare nysjerrig jeg, svar hvis du føler for det.  :) Jeg vil ikke snoke heller. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...