Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke det store oppmøte i dag kan jo være gårsdagen hang noe tungt igjen ??? Det ble Frank Olav, Øystein og jeg som tok en liten tur på de nye Grass field stripene fra Kjeller og sør over på begge sider av(oslo) fjorden så her er bildene mine fra turen Noe rart med grafikken her så den ble ikke god å lande på :-\ her er differanse på ENGM Rw01 Frank står på senter med det nye oslo sceneryet og jeg på På senter med Andrew sitt scenery så da ser dere vilket fly jeg flyr i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg slenger ved mine her. ENGM fra min vinkel, nå er jeg i midten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ble litt video også, Robert er forran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 2. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2014 Lekkert :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2014 Godt Nyttår. Artig å se dere i sving med MP igjen Ser også at dere flyr i P3Dv2 og med A2A C-172 (?). Trodde ikke denne modellen var kompatibel med v2, er den blitt oppgradert ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 2. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2014 MP i p3dv2?! Hvordan funker det ja?? Er det noen problemer her, verre eller bedre enn fsx eller samme? Det må jeg bli med på. Hva må jeg ha av stuff?! : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2014 Godt Nyttår. Artig å se dere i sving med MP igjen Ser også at dere flyr i P3Dv2 og med A2A C-172 (?). Trodde ikke denne modellen var kompatibel med v2, er den blitt oppgradert ?? Virker som ei "Kula" den http://a2asimulations.com/forum/viewtopic.php?f=107&t=35620&start=30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2014 MP i p3dv2?! Hvordan funker det ja?? Er det noen problemer her, verre eller bedre enn fsx eller samme? Det må jeg bli med på. Hva må jeg ha av stuff?! : du trenger ikke noe stuff bare å klikke på muliplayer og koble seg opp på en som kjører server og vil du være med oss på tur må du ha mikrofon som du kan bruke på teamspeak 3...mere stoff om denne i annen tråd under multiplayer http://flightsim.no/forum/smf/index.php?topic=81172.0 http://flightsim.no/forum/smf/index.php?topic=81317.0 http://www.teamspeak.com/?page=downloads velg klient versjon Når du har logget deg på der finner du oss under fanen Norwegian fsx/p3d multiplayer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2014 Virker som ei "Kula" den Aha, takker, men hvordan installeres denne ? Må du "lure" programmet til å tro at P3D er FSX ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2014 Husker jeg rett så vis stien til simmen ...viola ;-) litt usikker på husken men kanskje egen installer til p3d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2014 Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2014 Okei takk skal du ha . A2A vil foreløpig ikke lage egen installer for P3D, og de presiserer at modellen er laget for FSX/Acc, og at de ikke har planer for P3D. Regner med det er for å ha ryggen fri i forhold til LM. Skal følge litt med på fora, så vil æ vurdere seinere om accusim skal testes i P3Dv2. Simmen fungerer så bra for tiden, at æ tar ingen unødige sjanser for å lage krøll 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.