Gå til innhold

Nye bilder fra gammel sim


Anbefalte innlegg

Hei og godt nyttaar til alle der ute!

 

Lenge siden jeg har postet noe som helst her inne, samt at forumet virker ganske dodt for tiden saa her kommer et lite knippe fra det siste halvaaret.

 

dZpzvxP.jpg

Ryanair taxer til active i Liverpool for en kort domestic flight til Newcastle

 

JaOVrUq.jpg

Samme som over ved ankomst Newcastle

 

jUSAbSV.jpg

Etter returen til Liverpool var unnagjort gikk turen til min "homebase" EPMO, Modlin.

 

Funfact: Modlin ble bygget som et alternativ for LCC's for aa erstatte den gamle Etuida-terminalen ved EPWA, Warszawa Chopin. Primaert for FR og W6. EPMO aapnet sommeren 2012 aa var i drift i ganske noyaktig 5 maaneder inntil den ble stengt igjen grunnet sprekker i rullebanen. Ingen ville ta paa seg ansvaret for skadene da entrepenorene skyldte paa flyplassen for aa ha brukt feil deice fluid. Flyplassen skyldte paa entrepenorene for daarlig utbedring av runway da den ble utvidet fra gammel militaerflyplass. Uansett, de aapnet igjen i host da de omsider ble enige, men kun FR returnerte. Sansynligvis en stor strek i regninga for EPMO... Uansett, er ikke noe fan av FR, men en students lommebok maa prioriteres til tider, samt at flyplassen ligger i rimelig avstand fra downtown Warsaw saa klager jeg ikke  :) Eneste minuset om jeg skal pirke paa noe er at en maa vente ute i 10-15 minutter etter passering av gate. De har dog endelig faatt tak over venteplassen ved tarmac.

 

qkTtc4W.jpg

EPMO

 

32vjC0O.jpg

EPMO

 

32vjC0O.jpg

Leaving EPMO for EGGP. Baade SID og STARS inn og ut fra EPMO er utrolig lange og kronglete, en faar dog gjerne en del shortcuts utenom peakhours.

 

vVx6P5k.jpg

Var ogsaa en snartur over dammen for litt AA flyvning. Her fra en fra Miami til Guatemala City.

 

Nlpn2KC.jpg

Saa bar det tilbake til fastlandet paa langtur. Ferryflight med Seneca fra Heringsdorf til Namibia!! Her fra avgang Heringsdorf med ca 20-25 knop i siden.

 

WK4RvCp.jpg

Tilbake i hoyresetet hos FR. Tidlig morgne og ankomst Dortmund fra Stansted.

 

RguJEKB.jpg

Same as above.

 

Dett var dett. Min gamle trofaste FS9 holder fortsatt koken he he.

 

Maa ogsaa faa unnskylde tidspunktet jeg legger ut paa. Skulle gjerne vaert ute aa festet i natt, men har en hund saa maa en prioritere :)

 

Tor-H

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...