Gå til innhold

Hva i all verden?


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

FSdeveloper er nede. Avsim har gått saktere og saktere den siste måneden, og jeg får bare røde feilmeldinger når jeg vil logge inn - såfremt siten er rask nok at man i det hele tatt klarer å logge inn that is. Flere som ser det samme? Ja og mailen min er og nede, og jeg kan bare nås på gmailen. Er bare ræva alt sammen. Le eller gråte? Svar avgitt:  8) pøh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst en teknisk feil hva FSdeveloper angår, men verre er det med Avsim, der jeg plutselig får beskjed jeg er utestengt til 6. Januar. Jeg orker ikke holde på med support (eller mangel på det), så jeg ga beskjed jeg kommer til å droppe de, rett og slett.

 

IE måtte jeg droppe, da den siden før jul har vært ultratreg. Prøvde Opera en stund, men den har jo bare vært et ugjenkjennelig monster fra .15 og opp, og den varte ikke lenger her enn 10 minutter, og nå er jeg (noe motvillig) tilbake på Chrome, da det er kun med den jeg kan slå av all stavekontroll og oversettelser permanent...

 

PS:

 

Kan nevne at mailen hos min (vaklete) ISP igjen er nede, så til de jeg jobber sammen med, bruk mailen jeg oppgir i AoN dokumentasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nå FSD direkte via: http://173.233.77.148/

Fra bloggen til'n Arno:

 

FSDeveloper offlineAs you have maybe already noticed the FSDeveloper website

is currently not accessible. The problem has nothing to do with the server, but

for some administrative reasons the domain has been put on hold. We are working

hard to reverse this and hope that the site is available again soon.If you want

to keep up to date with the progress please check the FSDeveloper Facebook page, we’ll post regular updates

there.Posted by arno at 8:57 pm on December 23rd, 2013.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...