Marcel Trenado Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg tok mine Spanske venner for en sightseeing tur rund Områder jeg bor. Vi besøkte Ålesund, Geiranger, Trollstiggen, Trollveggen, Åndalsdned, Ørsta, Volda.... og jeg lagde en kort video om det. Norway Scenary (+ ActiveSky) ser så utrolig fint, bra jobb gutta! Det var veldig vanskelig å finn alle addons til Norway Sceneray så jeg skrivet alle sammen i en post som jeg skal oppdatere: http://www.cruzdesanandres.com/foro/viewtopic.php?f=9&t=9461 Hils Marcel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2013 Fantastisk , veldig fine lysforhold, mye bra "magasug", frisk formasjonsflyvning. Ikke ofte vi får servert film her inne, og denne var meget severdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2013 Veldig bra filmsnutt fra nydlige Norge .........................dette var fin reklame for våre utviklere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 22. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2013 Kongebra! Får virkelig lyst til å fly når jeg ser dette! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.