Jump to content
Sign in to follow this  
Christian Zhang

VATSIM-babletråden - arkiv

Recommended Posts

NL71 Maule Orion

HUJI-HUEN og er dermed fremme ved Entebbe ved Victoriasjøen i Uganda.

Den lengste tilførselselven til Nilen er Kagera. Det blir en annen gang

KLM26G, MD11, CYUL-EHAM. Jeg ser at jeg har planlagt turen litt "opp-ned" i forhold til mange andre, ettersom jeg begynner turen med å fly sørover for å få med meg litt medvind over dammen....

Starter forberedelser til en kveldsøkt nå, ENBR - ENGM - ENGM - EKCH. Ser at det bare er ATC på Kastrup for øyeblikket men håper noe ramler inn i tårnet etterhvert :)

ENOR til kl. 1330 lokal tid (1130z). Hvilket vil si hele landet... ;)

EDIT: Mon tro om det var en idé å søke som SUP, for det er tydeligvis nok av langdistanseflyvninger å ta av... :whistle:

EDIT2: Det må være en trønder-trend at "ingen" ser at det er ATC pålogget når de starter fra ENVA. Har hendt mer enn et par ganger i det siste...

Det er vår og GA livet kvikner til, Så tar min Cessna 206 ut på nok en luftetur, VFR Stafsberg - Klanten - Notodden - Stafsberg.

ENEV-EGSS. Eller Evenes til "

". Men ikke med det uskjelte selskapet som sangen sikter til. I det hele tatt regner jeg ikke med å få særlig med passasjerklager når jeg flyr som FDX926 og flyet er en MD11... ;)

Og så er jeg glad jeg tok med noen ekstra tonn "captains reserve", for det trengs med 107 knops vind rett i nesa.

ENBD frem til kl. 1600 norsk tid. Og litt spent på å se om "trønderfenomenet" fremdeles gjør seg gjeldende... :whistle:

EDIT: Jepp, avganger fra trønderhovedstaden klarer fremdeles ikke å få med seg at ATC er tilstede...

FDX926, MD11, LFPG-ENGM. Og min første FSX-tur på VATSIM er også på SAG-TV, så det er vel best å holde tunga rett i munnen... ;)

EDIT: Ikke alt som virker som det skal ennå, nei. Nuvel, jeg finner vel ut av det etterhvert...

Jeg prøver igjen, og nå har jeg i alle fall rettet på det som ikke virket sist. Dermed burde det være duket for første fullførte FSX-tur på VATSIM.

FDX926, MD11, LFPG-ENGM. Og SAG-TV såklart...

EDIT: Grei tur, men rakk bare såvidt å svinge av 19R på Gardermoen før jeg stiftet bekjentskap med nok et win8-problem: PC-en kjente plutselig ikke lengere igjen flystikka... :blush:

... Nuvel, takk til Daniel (x2), Martin og Joachim for ATC ved ankomst...

FDX926, ENGM-EDDH, MD11, og SAG-TV. Deretter er det EDDH-EGSS. Så får vi se om jeg nå har fått orden på "win8 v. joystick"-problemet...

EDIT: Oppdager ved oppstart fra EDDH at stikka ikke virker. Igjen. Nuvel, jeg rakk i alle fall å fullføre ENGM-EDDH... :grin:

FDX926, EDDH-EGSS-LOWW, MD11. Så får vi se om jeg har løst stikkeproblemet denne gangen.

Og som vanlig: SAG-TV.

EDIT: Nope, stikkeproblemet fremdeles ikke løst. Men denne gangen fikk jeg i alle fall fullført 2 turer (inkl. parkering) før problemet dukket opp igjen...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...