Gå til innhold

NSX III


Anbefalte innlegg

NSX III sammen med det nylige meshet har virkelig gjort underverker for det virtuelle norske landskapet. Sammen med FTX Global skaper det en magi som er noen skjermbilder verdig.

 

nsx_tos.jpg

Tromsø by night. Mer detaljerte veier bringer frem flere nattlys fra FTX Global.

 

nsx_rauma.jpg

Ved Trollveggen. Vei og jernbane faller fint på plass.

 

nsx_sunndal.jpg

Sunndalsøra.

 

nsx_stdal.jpg

Stjørdalselva øst for Værnes.

Godt å se riktige veier i dalføret. Det eneste som nå gjenstår i det virtuelle landskapet er mer nøyaktig landclass. Åsene er egentlig skogkledde. Sandbankene i elva er en flott detalj.

 

nsx_stdal2.jpg

Stjørdal. Her gjelder det samme, Forbordfjellet i bakgrunnen har ikke åker oppover siden. Men det er jo ikke dette sceneryet sin feil, det er nok en virtuell bonkaill.

 

nsx_gm.jpg

Nord for Gardermoen er det bare velstand.

 

nsx_bdu.jpg

I Andselv på Bardufoss ser det nå ut som at det faktisk bor folk! Merk, det brune området ved elva til venstre har jeg lagt inn selv (Fossmofeltet).

 

nsx_bt.jpg

I skytefeltet ved Bardufoss kommer Forsvarets lekeplass tydelig frem.

 

Hvis det er noe spesielt jeg skal pirke på, så er det at NSX III roads bringer frem en del ekstra FTX Global lyspunkter der det ikke burde være. Her er ett bilde fra Værnes, med og uten NSX III roads.

 

nsx_va.jpg

 

nsx_va2.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var saker! Det skal bli sååå godt å slippe å tenke på LC polygoner. Derfor blir det ikke lenge til en AoN 3.52, der jeg har tenkt å rense bort mye LC. AoN 3.52 vil og inneholde alternative versjoner av ENCN, ENVA, ENZV som er senket cirka to meter.

 

Der trenger jeg hjelp av dere til å teste innflyvningene med rutefly. Jeg kommer til å ta dette på PM til utvalgte medlemmer, da responsen på dette forrige gang var heller laber. Og det er grenser for hva jeg selv klarer (eller vil klare)  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har ikke fått anledning til å instalere og prøve dette før i går kveld i P3D V.2.Er bare ett ord for NSX III. FANTASTICO  ;D

Ingen problemer med å følge veiene fra Stjørdal og heim te dær eg bor.T.o.m. skogsbilveiene ovaførr husan var med.Di blir dog litt brede,men heleten blir bare lækker alikevell.Eneste som mangler no er disse små bruene som går over elvene.Var ingen bru over Nea hvor jeg bor.Hadde jeg bare hatt kunskap og tid så skulle jeg ha hevet meg på dette,men må nok håpe att noen andre tar seg av det  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...