Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2013 Som en test til det nye screenshot-forumet tok æ en tur på Island, i et landskap som den vakreste poesi ;D Tja, det ble jo ikke så stygt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2013 Slett ikke stygt dette Ernie .....Lurer på om du greier å forskjønne Jan Mayen og ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 He he. Kongekommentar Robert. Gleder meg til å nyte bildene på noe annet enn telefonen Ernst. Det ser knallbra ut. Selv har jeg fått stopp på flyginga etter jeg klargjorde min nyeste harddisc og oppretta ei mappe som jeg kalte P3D2.0 Nå ligger det klart til install og jeg makter knapt å fyre opp FSX. Men å nyte dine bilder har jeg lite problemer med. Snasent. Øyvind's iPhone Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. november 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2013 ;D .... Jan Mayen er vilt og tøft, men æ makter neppe å forskjønne den øya Robert. Har vært der, med både Hercules og Orion, og bortsett fra villskapen, så var det mest kaldt og tåkete. Med Orion ble det kun lavtflyvning, men med Hercules var det full stop landing og sightseeing ;D . Øyvind, æ sitter også å venter på P3D2, men koser meg i mellomtiden med FSX ( som blir avinstallert så snart P3D2 innfrir forventningene ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thom Veggen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det var bildene sine det! Blir spennende å se hva P3D2 har å by på. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Vakkert ja! . Scenery addons? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. november 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2013 Takker , eneste addon er FTX Global, Iceland demo for OpenLC og Vector . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.