Pasi Jorgensen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Da har jeg fått testet arkiv delen av screenshottene, men hvordan funker selve moder-screenshot funksjonen mon tro?. 1900xettellerannet 800xettellerannet 600xettellerannet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ahhh....mye bedre, det er jo nesten som arkiv-delen Dette blir jo kjempebra, nå kan vel arkivdelen virkelig leve opp til navnet sitt....egentlig gjelder det forsåvidt for begge delene av screenshot avdelingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Se her ja. Mycket bettre. Slenger inn ett shot her i orginal størrelse ifra simmen for å se hvordan det blir etter oppload til Imgur. (2048x1090) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Bildene blir absolutt brukbare ser det ut til. Men savner en "Edit" mulighet på posten, har jeg gått glipp av den eller finnes den ikke? Edit: Edit kan vel også skrives som Rediger kanskje?? Ble overlykkelig over bilde størrelsen her så jeg så den ikke før nå.. [move]Må jo også prøve denne moving text saken som Pasi fant først.. Sikkert gøy..[/move] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Så du fant hu Edith til slutt : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2013 Ser ut til at det ikke dukker opp bilder i eldre emner f.eks her http://flightsim.no/forum/smf/index.php?topic=80244.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2013 [shadow=red,left]test [/shadow] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.