Geir Teigo Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tips tas i mot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Prøver å slå sammen screenshots og screenshots-Arkiv. Det samme med Bilder og bilder -Arkiv ...i ettermiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Har lagt til Prepar3D kategori Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det skal bli, men først må man vel rase litt rundt på forumet og teste div funksjoner.....tror jeg : [move]Siden jeg vet at det er umulig å ikke lese bevegelig text, så kunne jeg ikke dy meg og tar jeg meg friheten til å kaste bort ett par sekunder av ditt liv i denne bitte lille testen. Sekundene får du nok ikke tilbake, til det er det er bare å legge seg flat og beklage på det sterkeste, men jeg håper det er greit? [/move] ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 :D:D Tapatalk er lagt til i "Incognito" modus. Kan søkes fra Tapatalk app: "flightsim.no" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2013 Hva med å få satt klokken til 24 timers visning ? Bilder vises ikke i fullformat ??? Kunne vært greit å kunne se sine egne svar i meldingarkivet så en ser hva en har sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Heisann Robert. Hvis du går inn på din egen profil så fikk jeg forandret klokka til 24 timers visning der. Alt ok her nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2013 Takker fant den nå ..."glimmers" Den er her http://flightsim.no/forum/smf/index.php?action=profile;area=theme;u=1091 for de som ikke har funnet den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Lite spm om Tapatalk. Er denne faktisk oppe og går? Jeg søker og søker men finner ikke siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 14. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2013 Jeg skrev inn URLen herfra i browseren min på Android. Den åpnet og jeg fikk spørsmål om jeg ville åpne siden i Tapatalk. Det funket. Geir har visst satt dette forumet i stealth modus inntil videre, så det blir nok greiere når han er fornøyd med testen og åpner for å kunne finne den. Dette går i alle fall strålende kjapt og elegant hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 14. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2013 Og der var Flightsim.no tilgjengelig i Tapatalk! Flott! Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ta en titt på profilsidene deres som tipset om over her. Der kan dere også aktivere hurtigsvarsvindu som fast default dersom det er ønskelig. Ble visst poppis på "gamleforumet". Det er der dere velger hvordan dere skal se PMer også. Default er å se kun svr, men det er valg for å se som hele samtaler. Klokke så jeg også nevnt... Profil/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Herlig med tapatalk. Takk for innsatsen, dette er bare toppen. Samsung med autokorrumpering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei. Tidligere var det et "valg" som het "AKTIVE EMNER" - der de nyeste innlegg ble listet opp fortløpende. Svært praktisk. Finnes det noe tilsvarende "valg" (innstilling) her i det nye oppdaterte forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Emner med nye svar får et farget icon. Du kan gå direkte til nytt innlegg ved å klikke på dette. På forsiden vil forumet med nytt innlegg også ha farget icon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Nyeste innlegg finner du på denne måten Her er lenke: http://flightsim.no/forum/smf/index.php?action=recent Finnes på forsiden under forumstatistikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Du har også muligheten til å sette på varsling for enkeltemner ved å klikke på "Varsling" underst i emnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Flott. Takk, Geir og Audun, for info og link. Dette ser bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Enda en måte å gå til siste uleste post er å klikke på emnelink helt til høyre i forumvinduet. For denne posten ser det omtrent slik ut: Sv: BETATEST endringer/f... , over klokkeslettet for posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 :D:D Tapatalk er lagt til i "Incognito" modus. Kan søkes fra Tapatalk app: "flightsim.no" Går det an å ta bort den "Sent from my...." linja i Tapatalk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Litt pinlig kanskje, men hvor finner jeg profilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 DEt gjør du i settings på den enheten du kjører tapatalk fra. Jeg kan legge det inn som "banned word", men det blir litt drastisk EDIT: profilen finner du på øverste linje litt bortenfor HOVEDSIDE ----> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 På den linjen står det: "HOVEDSIDE" - "HJELP" - "LOGG UT" :-[ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Huffda. Prøvd å klikke på pilen helt oppe i høyre hjørne? Er ikke på pc før i morgen. Kanskje noen andre brukere kan lede vei? Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Prøv å klikk på navnet ditt i et av innleggene her, Geir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 smart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2013 Prøv her http://flightsim.no/forum/smf/index.php?action=profile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Har prøvd å trykke på navnet mitt, men får da "Du har ikke tilgang til å vise denne delen av forumet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Merkelige greier. Skal se på profilen din Geir. Tbc Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Bare en smakssak, men er det ikke bedre om navnet på tråden vises før den som sist postet i den? F.eks BETATEST endringer/forbedringer - Fredrik Edvardsen, i stedet for Fredrik Edvardsen - BETATEST endringer/forbedringer. Ellers er det kanskje på tide å rydde litt i underforaene her? Det kunne f.eks ha vært fint med et DCS-forum i stedet for et CFS forum. Ellers syns jeg dette lover bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.