Gå til innhold

BETATEST bugs


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

jepp... men ville vente til forumet var operativt for å ikke risikere å føkke opp databasen, men det kan nok gjøres nå.

Må se på det i kveld eller i morgen.

 

Vet Dag jobber med å få forumet inn på flightsim.no, men det er et par problemer med tilpsning resten av websiden med menyer etc.

 

Håper han løser det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme som Robert, altså om innlegg og PM'er fra de siste dagene vil bli inkludert etter hvert?

 

Det er også noen skrivefeil, i hovedsak orddelingsfeil, rundt omkring på innstillingssidene og slikt. Jeg forstår at dette er detaljer som kanskje ikke er viktige akkurat nå, men jeg mener at det er noe som bør fikses etter hvert for å opprettholde et visst inntrykk av profesjonalitet, i tillegg til at vi orddelingsfreakene slipper å irritere oss over det  8)

 

EDIT: Dere kan kanskje bytte "Din e-postadresse på MSN" til "Din e-postadresse på Skype" under Forumprofil-innstillingene også, nå som MSN er erstattet av Skype. Igjen, detaljer, men FYI...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Språkpakken kan nok redigeres og skal se på det ved anledning. Har sett enkelte ord på andre fora jeg har og har hatt, men det har blitt mye bedre de siste årene og i all hovedsak har det vært i adminpanelet og jeg har ikke brydd meg mer med det.

 

Værre er det med fremmede pm i inbox. Kan du sende pm med hvem den er fra og gjerne id på pm? Skal stå i adressebar når du er inne i pm.

 

Inlogg skal vel hete microsoft konto, hverken msn eller skype?

 

 

Geir P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tilgang til hverken pm eller moderering

 

Fredrik

 

Moderatorer må jeg snakke med Dag om. Ser at det er oppført moderatorer i enkelte forumer og forholder meg til det inntil videre.

Dag er opptatt det meste av uken og jeg tar meg av all morerering inntil spørsmål om hvem og hva er oppklart.

 

Jeg sliter litt med at jeg ikke får logget inn før på andre forsøk. Selv om jeg skriver riktig passord så får jeg beskjed om at passordet er galt. På andre forsøk funker det derimot helt fint. Jeg bruker Chrome.

prøv å tøm cash minnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tilgang til hverken pm eller moderering

 

Fredrik

 

Moderatorer må jeg snakke med Dag om. Ser at det er oppført moderatorer i enkelte forumer og forholder meg til det inntil videre.

Dag er opptatt det meste av uken og jeg tar meg av all morerering inntil spørsmål om hvem og hva er oppklart.

 

Jeg sliter litt med at jeg ikke får logget inn før på andre forsøk. Selv om jeg skriver riktig passord så får jeg beskjed om at passordet er galt. På andre forsøk funker det derimot helt fint. Jeg bruker Chrome.

prøv å tøm cash minnet.

 

Har du fått noe svarfra Dag? Jeg har fortsatt ikke noe tilgang til pm eller moderering. Jeg har faktisk ikke tilgang til å se bruker profiler så noe er helt galt satt opp i gruppeoppsettet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...