Geir Teigo Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Vil at dere poster om eventuelle funn slik at jeg og andre kan regenerere feil for å utelukke lokale ting som browserkonflikter etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ingen screenshots tags er med fra gamleforumet. Det er litt småkrise... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2013 Ja skjønte det måtte være noe sånt som hikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 I underforumene som heter Arkiv fungerer bildelinkene... Har ikke noen løsning på dette enda. Kan evt merge screenshots og screenshots arkiv i gamleforumet og konvertere på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 SC_VRBuGQtA Youtube embed- OK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2013 Finner du ut av problemene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 screenshots og bilder er ikke poster i den forstand, men egentlig album. Det er ingen måte (known to man) for å automatisere prosessen med å koble bildelinkene til postene... sry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2013 ser at bildene fra tidligere postinger er kommet inn ...BRA jobba Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2013 Så en feil til takler ikke foraet denne form for bildevisning fant den i AONN tråden http://flightsim.no/forum/smf/index.php?topic=81550.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Nei, men jeg har linjen som skal legges inn i sql databasen for alle disse. Left, right, center og floating Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2013 Da må du nesten putte den inn ....photobucket og imgur bruker disse og de er greie når en skal legge flere bilder på en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 jepp... men ville vente til forumet var operativt for å ikke risikere å føkke opp databasen, men det kan nok gjøres nå. Må se på det i kveld eller i morgen. Vet Dag jobber med å få forumet inn på flightsim.no, men det er et par problemer med tilpsning resten av websiden med menyer etc. Håper han løser det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ser at det har forsvunnet en del poster i flere tråder fra de siste dagene etter at dere byttet til det nye forumet nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Stemmer. Forumet ble konvertert på tirsdag eller deromkring, så poster etter dette er ikke med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 17. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2013 Hei, jeg får opp meldinger under "My Messages" som ikke tilhører meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2013 Håper foraet blir lastet opp i databasen på nytt da det mangler en del innlegg fra de siste dagan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg lurer på det samme som Robert, altså om innlegg og PM'er fra de siste dagene vil bli inkludert etter hvert? Det er også noen skrivefeil, i hovedsak orddelingsfeil, rundt omkring på innstillingssidene og slikt. Jeg forstår at dette er detaljer som kanskje ikke er viktige akkurat nå, men jeg mener at det er noe som bør fikses etter hvert for å opprettholde et visst inntrykk av profesjonalitet, i tillegg til at vi orddelingsfreakene slipper å irritere oss over det 8) EDIT: Dere kan kanskje bytte "Din e-postadresse på MSN" til "Din e-postadresse på Skype" under Forumprofil-innstillingene også, nå som MSN er erstattet av Skype. Igjen, detaljer, men FYI... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Språkpakken kan nok redigeres og skal se på det ved anledning. Har sett enkelte ord på andre fora jeg har og har hatt, men det har blitt mye bedre de siste årene og i all hovedsak har det vært i adminpanelet og jeg har ikke brydd meg mer med det. Værre er det med fremmede pm i inbox. Kan du sende pm med hvem den er fra og gjerne id på pm? Skal stå i adressebar når du er inne i pm. Inlogg skal vel hete microsoft konto, hverken msn eller skype? Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Vedr. savnede poster, så vil id på disse være duplisert med id på poster under betatesting og potensiellt skape krøll. Konverterer ikke på nytt for disse postene og satser på tilgivelse om noen dager. Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Vedr. Microsoft-konto: Ja, korrekt. Jeg poengterte bare at under "Endre profilen -> Forum profil" så er det et felt hvor man kan skrive inn MSN-adressen sin, selv om MSN ikke eksisterer lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Og takk for det. Skal få endret oppføringen Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ta kontakt om du trenger assistanse, Geir Flott jobba så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Trolig en ny bug: Jeg kan redigere gamle innlegg som bare fy. Benyttet anledningen til å redigere endel smileys i AoN 3.51 tråden hehehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Takk. Skal få kneblet deg ettertrykkelig Andrew Geir P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Har ikke tilgang til hverken pm eller moderering Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg sliter litt med at jeg ikke får logget inn før på andre forsøk. Selv om jeg skriver riktig passord så får jeg beskjed om at passordet er galt. På andre forsøk funker det derimot helt fint. Jeg bruker Chrome. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Har ikke tilgang til hverken pm eller moderering Fredrik Moderatorer må jeg snakke med Dag om. Ser at det er oppført moderatorer i enkelte forumer og forholder meg til det inntil videre. Dag er opptatt det meste av uken og jeg tar meg av all morerering inntil spørsmål om hvem og hva er oppklart. Jeg sliter litt med at jeg ikke får logget inn før på andre forsøk. Selv om jeg skriver riktig passord så får jeg beskjed om at passordet er galt. På andre forsøk funker det derimot helt fint. Jeg bruker Chrome. prøv å tøm cash minnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har ikke tilgang til hverken pm eller moderering Fredrik Moderatorer må jeg snakke med Dag om. Ser at det er oppført moderatorer i enkelte forumer og forholder meg til det inntil videre. Dag er opptatt det meste av uken og jeg tar meg av all morerering inntil spørsmål om hvem og hva er oppklart. Jeg sliter litt med at jeg ikke får logget inn før på andre forsøk. Selv om jeg skriver riktig passord så får jeg beskjed om at passordet er galt. På andre forsøk funker det derimot helt fint. Jeg bruker Chrome. prøv å tøm cash minnet. Har du fått noe svarfra Dag? Jeg har fortsatt ikke noe tilgang til pm eller moderering. Jeg har faktisk ikke tilgang til å se bruker profiler så noe er helt galt satt opp i gruppeoppsettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 merkelige greier... skal endre deg til standard medlem for å se om dette med profiltilgang endres. Moderering har ikke blitt diskutert noe mer, foruten at jeg tar det inntil videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.