Gunnar van der Meeren Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tenkte jeg bare skulle nevne at en av de store bidragsyterene her på flightsim.no har STOOOOR dag i da. Så kan jo flere henge seg på gratulasjonslisten. GRATULERER MED DAGEN ANDREW!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ja gratulere med dagen Andrew. Det blir vel en liten hikas med edelt druebrennevin til kaffen i dag vil jeg tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Grattis så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Takker! Jeg befinner meg i nærheten av den der tyfonen (må jo følge etter den selvfølgelig!), og her er vi bare fire nordmenn, og "gaven" i dag er at jeg har lykkes med å holde dagen hemmelig. Så ingen drink, men en bitteliten seier. Passerer Filippinene snart, så blir det Korea, så Kina for skroting av arbeidsplassen jeg har hatt i tre år. Gjør ikke meg noe, kommer ikke til å savne dårlig air-cond og støy. Hjemme står det en Lagauvelin 16 Years og venter på en Thomsen 50 Years :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 9. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2013 Gratulerer Andrew! Tenk å få en Super Typhoon i gave gitt! Pass på så du ikke drikker hele flasken med en gang. Du blir å lukte bål i dagevis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 9. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2013 Gratulerer med dagen! 50 åringa fortjener single malt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Gratulerer med dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. november 2013 Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2013 Dæsken, kørven begynn å bli voksen, GRATULERER MED DAGEN !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddmund Karlsen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Gratulerer med dagen, Andrew :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du blir å lukte bål i dagevis! Ligger bare og ulmer, med han tykje i skallen ... :grin: Takker for hilsner hjemmefra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei i luken. Grattis med dagen, litt forsinket. Velkommen etter, hehe. Lars Peter. Aka "1958" on multiplayer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.